تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۱
کد مطلب : 69574
زیست آنلاین: ایده جدید تولید انرژی خورشیدی با  تقسیم سرمایه موجب افزایش سرمایه گذاری خواهد شد.
تقسیم انرژی خورشیدی موجب افزایش انگیزه های سرمایه گذاری می شود
به گزارش زیست آنلاین، امروزه بیشتر شرکت های بزرگ و دولت ها شامل محققان، دانشمندان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، رهبران کسب و کار و دیگر افرادی در تلاش اند تا با تشویق نوآوری ها و راه حل هایی در خصوص کاهش غلظت های گازهای گلخانه ای در جو زمین به فعالیت بپرازند.
به تازگی کارآفرینان و فارغ التحصیلان مرکز تجارت و محیط زیست ییل با الهام گرفتن از فناوری های جدید در زمینه انرژی های خورشیدی ایده جدیدی را ارائه کرده اند.
این سرمایه گذاری پیشگام یک مدل کسب و کار جدید با هدف پیشبرد و توسعه بیشتر تولید انرژی خورشیدی و بالاتر بردن انگیزه در تولید انرژی های خورشیدی می باشد.
این ایده با گسترش همکاری میان سرمایه گزاران و صاحبان املاک و مستغلات مکان های مناسب صورت می گیرد. در واقع با بالا بردن شانس سرمایه گذاری برای همه افراد، نوعی انگیزه قوی برای مخاطبان ایجاد خواهد کرد.
این پروژه برای اولین بار در New Haven  در سطح گسترده انجام شد اما پس از آن، بنیانگذاران قصد دارند کسب و کار را از طریق فرایند یادگیری، تکرار و همکاری، در بیشتر مکان ها رشد دهند.
در واقع می توان گفت، ایده اصلی این  کسب و کار افزایش " انگیزه" با تقسیم سرمایه  میان اجاره کنندگان و صاحبخانه ها  است.
به علت بازدهی طولانی مدت سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی، (به طور معمول ۲۰ سال) این انرژی به اندازه کافی برای سرمایه گذاری افراد، متقاعد کننده نیست، بنابراین اگر شما یک صاحبخانه هستید و سرمایه لازم برای خرید پنل های خورشیدی را ندارید می توانید مکان و موقعیت مناسب خود را با سرمایه گزاران و خریداران این پنل ها به اشتراک بگزارید./ منبع: greenbiz

https://zistonline.com/vdcaymni.49no015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما