تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 69543
شهروندان با استفاده از بام منازل خود، امکان تولید و فروش انرژی سبز و پاک خورشیدی را دارند.
 امکان تولید و فروش انرژی سبز با استفاده از ظرفیت بام منازل
به‌گزارش زیست آنلاین، از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، حمیدرضا جلایر، در این باره گفت: انرژی پاک و تجدیدپذیر خورشید به عنوان یک منبع بی‌پایان انرژی می‌تواند حل کننده مشکلات موجود در زمینه انرژی و محیط زیست بوده و برای استان ما که آفتاب زیادی دارد، بسیار به صرفه است.

وی عدم نیاز به سرمایه‌گذاری توسط دولت در امر تولید انرژی، کاهش تلفات انرژی  و در نتیجه کاهش تولید آلاینده‌های محیط زیستی را از نتایج تولید پراکنده و پاک انرژی از طریق نصب پنل‌های خورشیدی عنوان کرد.

جلایر در بخشی دیگر از سخنان خود فارس را استانی مناسب جهت  سرمایه گذاری در تولید انرژی سبز عنوان کرد و بیان داشت: درحال حاضر ۹۹ نیروگاه تولید برق پاک و سبز خورشیدی در استان فارس در حال فعالیت هستند که این تعداد نیروگاه توانسته‌اند به میزان ۳۶۵ هزار کیلووات ساعت تولید انرژی نمایند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه یادآور شد: ساختگاه‌های مناسب نیروگاه خورشیدی در سطح استان به صورت بسته های سرمایه‌گذاری آماده ارائه به متقاضیان است و می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.farsedc.ir مراجعه نمایند./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcgwn93.ak9yt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما