تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 69321
زیست آنلاین: در حال حاضر، انرژی مورد نیاز برای تولید محصولات شرکت اپل توسط انرژی های تجدید پذیر تامین می شود.
تامین انرژی شرکت اپل توسط انرژی های تجدید پذیر
به گزارش زیست آنلاین، شرکت اپل اعلام کرد که در حال حاضر تمامی فعالیت های خود، از جمله فروشگاه های خرده فروشی، دفاتر مراکز داده وسایر تاسیسات آن، در ۴۳ کشور، به طور کامل توسط انرژی های تجدید پذیر تامین انرژی می شود.
این شرکت همچنین ادعا می کند که ۹ تن از  شرکای تولیدی دیگرخود نیز متعهد شده اند تا تمام تولیداتشان را با ۱۰۰ درصد انرژی تجدید پذیر تامین کنند و مجموع استفاده از آن را به ۲۳ درصد افزایش دهند.
مدیرعامل اپل در این خصوص اظهار کرد: پس از سالها کار سخت، به این نقطه عطف مهم رسیده ایم و متعهدیم که جهان را به سمت و سوی بهتری خواهیم کشاند و قصد داریم محصولات خود را در مرزهای بیشتری گسترش بدهیم.
و با ایجاد منابع جدید خلاق و پیشرو درانرژی تجدید پذیر، نحوه بازیافت آنها را نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.
  ما می دانیم، آینده زمین به میزان اقدامات امروز بشر بستگی دارد.
در حال حاضر، اپل و شرکای آن در حال ایجاد پروژه های انرژی تجدید پذیر در سرتاسر جهان می باشند و  با مشارکت با آب و برق، پروژه های جدید انرژی تجدید پذیر منطقه ای ایجاد کرده اند و بر اساس گزارشات، ۲۵ پروژه انرژی تجدید پذیر در سراسر جهان در اختیار دارند.
این پروژه ها طیف متنوعی از منابع انرژی، از جمله  پنل های خورشیدی،  مزارع بادی و همچنین فن آوری های در حال ظهور مانند سلول های سوختی بیوگاز، سیستم های میکرو هیدروژن و فن آوری ذخیره سازی انرژی را نیز به خود اختصاص می دهند.
در مجموع ۶۲۶ مگاوات ظرفیت تولیدی وجود دارد که از این مقدار، در سال ۲۰۱۷، در حدود ۲۸۶ مگاوات انرژی خورشیدی به صورت مستقیم، این ظرفیت را تامین کند.
لازم به ذکر است، ۱۵ پروژه دیگر نیز در حال ساخت است و برآورد می شود که پس از ساخت، بیش از ۱.۴ گیگابایت انرژی تجدید پذیر در ۱۱ کشور جهان تولید و توزیغ خواهد شد.
در مجموع، پروژه های تامین کننده انرژی پاک ، در سال ۲۰۱۷، از انتشار ۱.۵ میلیون تن گازهای گلخانه، جلوگیری کرده است که این مقدار معادل تولید و انتشار حاصل از  ۳۰۰۰۰۰ اتومبیل در جاده ها است. / منبع:renewableenergyworld


 

https://zistonline.com/vdca6eni.49nou15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما