تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 69192
زیست آنلاین: چین با نصب تاسیسات نوین در توربین های بادی، میزان ذخیره انرژی بادی خود را بیش از پیش افزایش داد.
نصب سیستم های نوین ذخیره انرژی بادی در پایتخت چین
به گزارش زیست آنلاین، (GLOBE NEWSWIRE)، که یک شرکت پیشرو در زمینه نگهداری انرژی های تجدید پذیر در کالیفرنیا می باشد، اعلام کرد، Etechwin که یک شرکت تابعه Microgrid Goldwind است، یکی از  تولید کننده های مهم توربین بادی جهان است و در شهر پکن چین قرار دارد.
محدود کردن انرژی باد یک مشکل اقتصادی مهم است، به ویژه در غرب چین. براساس اطلاعاتی که به تازگی، از سوی اداره ملی انرژی چین به دست آمده است، تخمین زده می شود که صاحبان بنگاه های انرژی باد و خورشید چین تقریبا ۴،۷ میلیارد دلار درآمد بالقوه را در سال ۲۰۱۷ پیش بینی کرده اند.
در ماه ژوئن ۲۰۱۷، استانQinghai واقع در چین، نقش حیاتی را که ذخیره انرژی بادی به منظور کاهش این محدودیتها بازی کرد، و در این زمینه،  قوانین جدیدی را پیشنهاد داد که استفاده از سیستمهای ذخیره انرژی با تاسیسات جدید توربین بادی را مجاز می دانست.
ذخیره انرژی با توربین های بادی باد باعث کاهش توانایی تغییرات سریع باد می شود، زیرا با توجه به سرعت های مختلف باد و احتمال خسارت های متعدد، به هنگام برخورد با توربین ها، خروجی پایدار و کنترل شده ای حاصل خواهد شد.
علاوه بر آن، ذخیره سازی باد، اپراتورهای شبکه برق را قادر می سازد تا کنترل فرکانس را برای اطمینان از یک شبکه پایدار فراهم کند.
Guoju Zhang، مدیر بخش تحقیقات پیشرفته شرکت Goldwind می گوید: سیاستگذاران در چین، قصد دارند که جدیدترین روش ها و دستور العمل های ذخیره سازی انرژی را در شبکه بگنجانند و در ادامه اقزود: در این راستا سیستم های جدید و نوینی را در تاسیسات، نصب و راه اندازی کرده اند و با کمک تیم Primus امیدواریم که بتوانند ارزش ذخیره انرژی باتری با توربین های بادی جدید، را تا آنجا که ممکن است، بالاتر ببرند. "/ منبع: globenewswir

https://zistonline.com/vdcgxq93.ak9yy4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما