تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 67709
زیست آنلاین: شرکت نایک در طی قرارداد ۸۶ مگاواتی توانست ۱۰۰ درصد برق مورد نیاز خود در واحدهای مستقر در ایالات متحده را با انرژی های تجدیدپذیر تأمین کند.
تمام انرژی مورد استفاده در شرکت نایک از منابع تجدید پذیر تأمین خواهد شد
به گزارش زیست آنلاین، تولید کننده بزرگ کفش مگالیت نایک دومین قرارداد خرید عمده انرژی باد خود را با Avangrid Renewables اعلام کرده است. این قرارداد، یک قرارداد ۸۶ مگاواتی برای انرژی باد در تگزاس است که مجموع انرژی تجدیدپذیر نایک را در شمال امریکا به ۱۰۰ درصد میرساند.

نایک و Avangrid Renewables روز پنج شنبه توافق نامه خرید انرژی (PPA) را امضا کردند، توافقی که ۸۶ مگاوات (مگاوات) انرژی باد از مزرعه باد Karankawa در مناطق Bee و San Patricio، درست در شرق Mathis، تگزاس را در اختیار نایک قرار می دهد. این دومین PPA نایک با Avangrid است. پس از توافق ۲۰۱۶، نایک ۱۰۰ درصد از انرژی مورد نیاز برای مرکز مدیریت بین المللی خود را در Beaverton، اورگون، از سه نیروگاه باد در Columbia Gorge تأمین کرد.

PPA جدید به طور موفقیت آمیزی انرژی تجدیدپذیر را به میزان قابل توجهی برای تأسیسات متعلق به شرکت و بهره برداری از آن در سراسر آمریکای شمالی را به ۱۰۰٪ و در سطح بین الملل را به بیش از ۵۰٪ خواهد رساند، که منجر به نزدیک شدن این شرکت به استفاده ۱۰۰ درصدی آن از انرژی های تجدید پذیر در سراسر جهان تا سال ۲۰۲۵ می شود. هلن کلارکسون، مدیر اجرایی گروه اقلیم، سازمان حامی ابتکار RE۱۰۰، که نایک نیز عضو آن است، افزود: "این اقدام، رهبری نایک در این صنعت را نشان می دهد. و نشان می دهد که چگونه با کاهش قیمت تکنولوژی انرژی های تجدید پذیر، کسب و کار می تواند بازارهای جهانی برق را به نفع انرژی های تجدید پذیر تغییر دهد. "/منبع: cleantechnica

https://zistonline.com/vdci3yaq.t1ayu2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما