تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۷
کد مطلب : 61265
دبیر ستاد بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست معاونت علمیگفت: برچسب انرژی با هدف کاهش الودگی زیت محیطی در ساختمان های کلان شهر زده می شود.
نصب برچسب انرژی در ساختمان با هدف کاهش الودگی زیستی
به گزارش زیست آنلاین ، صبوحی دبیر ستاد بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست معاونت علمی با اشاره به برچسب انرژی اظهار داشت: با بررسی اسناد سیاستی، قوانین و استانداردهای بین المللی می توان کارایی انرژی را ارتقا داد که با این عمل محیط زیست از آلودگی پاک می شود.

وی گفت: برچسب انرژی می تواند باعث کاهش آلودگی الاینده ها به مخصوص در کلان شهرها شود و این کار با هدف طراحی برنامه راهبردی کشور است و در همین راستا  از اولویت های اصلی این ستاد محسوب میشود.

صبوحی عنوان کرد: در جهت کاهش آلودگی زیستی و بهینه سازی مصرف انرژی در کشور همکاری خوبی بین سازمان محیط زیست و سازمان ملل در حال انجام است و پروژه های پایلوت با هدف صرفه جویی انرژی و ارز اجرا می شود که با ارزیابی ساختمان ها می توان هدر رفت انرژی را بررسی و در جهت کاهش آن راهکاری انتخاب کرد.

وی تصریح کرد: با آموزش های کاربردی و مفید می توان مصرف انرژی را در کشور کاهش داد زیرا این امر یکی از ملزومات امروز جامعه است.

دبیر ستاد بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست معاونت علمی افزود: با توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان بوسیله برچسب انرژی و پایلوت کارایی انرژی با بازبینی و بررسی عوامل مرتبط سبب ارتقای افق علمی و پژوهشی این شرکت ها می شود.



 

https://zistonline.com/vdcji8em.uqevmzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما