تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 80771
زیست آنلاین: شوراهای زیست محیطی لندن تهدید کردند که اگرچه آهنگ های موسیقی کامیون های یخچال به عنوان  یکی از خاطرات شاد دوران کودکی بریتانیایی ها شناخته شده است، اما این نوستالژی نمی تواند از سطح آلودگی ایجاد شده از طرف آن ها، اندکی بکاهد و اگر کامیون های بستنی فروشی سازگار با محیط زیست نشوند، باید خیابان ها را ترک کنند.
ترس از آلودگی هوا کامیون های بستنی لندن را در معرض خطر قرار می دهند
به گزارش زیست آنلاین، امروزه شنیدن اسم کامیون بستنی در تابستان های بریتانیا و عبور آن ها از خیابان های لندن، چند نشانه ی غیرمنتظره دیگر به همراه دارد.
در واقع شوراهای زیست محیطی لندن تهدید کردند که اگر کامیون های بستنی فروشی سازگار با محیط زیست نشوند، باید خیابان ها را ترک کنند. چراکه آن ها معتقد هستند، 
به دلیل انتشار آلاینده ها از موتورهای دیزلی این خودروهای قدیمی، خصوصا در روزهای گرم تابستانی، زندگی در معرض خطر بیشتری قرار خواهد گرفت.
کارولان راسل، عضو حزب سبز شورای شهر لندن در مصاحبه ی تلفنی اخیر خود گفت: هیچ کس نمی خواهد همراه با بستنی خود، آسم سفارش دهد.

ماشین بستنی فروشی تولید آلاینده می کند


مسائل زیست محیطی در هفته های پیش رو در دستور کار سیاست های بریتانیا قرار دارند.  موضوع آلودگی هوا در لندن، چندین سال است به شکل جدی مطرح است  به نحوی که محققان پیش بینی می کنند اگر مواجهه طولانی مدت برای مقابله با آلودگی هوا صورت نگیرد و با اقدامات برنامه ریزی شده از آن جلوگیری به عمل نیاید، در آینده مشکلات فراوانی را به بار خواهد آورد.
در ماه گذشته مقامات بریتانیا، اتهامی را در مورد خودروهای قدیمی و آلوده کننده در مرکز لندن مطرح کردند. فعالان نیز در طول نشست های بزرگ لندن از دولت درخواست کردند اقدامات پیش گیرانه ای  در مورد مواجه با تغییرات آب و هوایی، در نظر بگیرد.
 روز چهارشنبه مجلس اعلام کرد که یک اورژانس جلوگیری از تغییرات آب و هوایی در مراکش، اسکاتلند و ولز و شهرهای بزرگ بریتانیا ایجاد خواهد شد.
اگرچه آهنگ های موسیقی کامیون های یخچال به عنوان  یکی از خاطرات شاد دوران کودکی بریتانیایی ها شناخته شده است، اما این نوستالژی نمی تواند از سطح آلودگی ایجاد شده از طرف آن ها، اندکی بکاهد./ منبع: nytimes

جهت مشاهده مهمترین مطالب مرتبط می توانید بر روی هر یک از عناوین زیر کلیک کنید:

دستاوردهای کارگروه ملی کاهش آلودگی هوامنابع آلودگی هوا در ایران چیست؟آلودگی هوا موجب مرگ سالانه سه میلیون نفرخسارت‌های اقتصادی آلودگی هوای تهرانهشدار آلودگی هوا در بیشتر پارک های ملی ایالات متحده 

https://zistonline.com/vdccsmq4.2bqxm8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما