تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 80680
زیست آنلاین: ، دو شرکت EnerBank USA و Mosaic، تسهیلاتی را برای صاحب خانه ها در نظر گرفته است تا به وسیله نصب پانل های خورشیدی در واحد های مسکونی، انرژی مورد نیاز خود را از طریق توسعه انرژی های پاک و تجدیدپذیر تامین نمایند.
وام نصب انرژی خورشیدی برای خانه های  جدید مسکونی 
به گزارش زیست آنلاین، یکی از مواردی که در حوزه سرمایه گذاری جهت احداث نیروگاه‌های خورشیدی و یا توسعه انرژی های تجدید پذیر از سوی علاقمندان به این حوزه، خصوصا آن دسته از کسانی که تمایل دارند در منزل مسکونی خود به توسعه این دسته از انرژی ها بپردازند،  مطرح میشود موضوع ارائه تسهیلات بانکی و حمایت‌های دولت از سرمایه گذاران در این حوزه ها می باشد.
در طی دو سال گذشته به ویژه در سال ۲۰۱۸، بیش از ۳۰۰،۰۰۰ واحد خورشیدی در سطح منازل مسکونی نصب شده است و انتظار می رود که این تعداد در سال ۲۰۲۰ رشد چشم گیری پیدا کند. در هفته گذشته، دو شرکت EnerBank USA و Mosaic، این پیشنهادات را برای این مصرف کنندگان سبز و خانوارهایی که تمایل دارند به منظور تامین برق و مصارف مورد نیاز خانگی خود از انرژی های تجدیدپذیر بهره مند شوند ارائه دادند که  به واحد های خورشیدی توسط صاحب خانه  مورد حمایت آن ها قرار خواهد گرفت به همین منظور آنها تسهیلاتی را به صاحب خانه ها ارائه خواهند داد تا دسترسی به سرمایه مورد نیاز برای سیستم های PV خورشیدی را راحت تر تامین کنند.
EnerBank USA، اعلام کرد که وام جدید سه گانه ای برای خانه هایی که پانل های خورشیدی را نصب می کنند، در نظر گرفته است و انتظار دارند که انگیزه های مالیاتی، تخفیف ها و / مبلغ پرداختی دارندگان خانه را به گسترش انرژی های پاک و تجدیدپذیر ترغیب گرداند؛ وام جدید دارای دوره ۱۲ ماهه یا ۱۸ ماهه پرداخت خواهد بود و سه سقف پرداخت برای آن در نظر گرفته شده است که این امر به صاحبان خانه ها انعطاف پذیری بیشتری در انتخاب نحوه پرداخت آنها برای پروژه های خورشیدی ارائه می دهد.

وام نصب انرژی خورشیدی برای خانه های  جدید مسکونی 


در طی دوره پرداخت ۱۲ یا ۱۸ ماهه، مشتریان می توانند در صورت پرداخت  ۳۰ میزان مبلغ تعیین شده، سقف پرداختی خود را نیز تغییر دهند و حتی اگر کل مبلغ اصلی را نیز قبل از به اتمام رسیدن دوره پرداخت تامین کنند از دوره خارج خواهند شد و مالیت افزوده آن ها کسر میشود.
پس از اتمام دوره پرداخت نیز در صورت تمایل، وام دوباره به آنها تعلق خواهد گرفت و پس اتمام دوره پرداخت اولی، آن ها قادر هستند تا دوباره از تسهیلات بهره مند شوند.
لازم به ذکر است، شش سال پس از آنکه شرکت  Mosaic شروع به ارائه گزینه های تامین مالی کرد، بیشت از ۱۰۰ هزار خانوار از برنامه های ارائه شده استقبال کردند./ برگرفته از enewableenergyworld

جهت مشاهده مهمترین مطالب مرتبط می توانید بر روی هر یک از عناوین زیر کلیک کنید:

آلمان بیش از ۵۰ درصد برق از انرژی های تجدید پذیر تولید کرداولین نیروگاه خورشیدی شمال غرب کشور به بهره برداری رسیدمعرفی انواع انرژی تجدیدپذیراستان اصفهان قطب صادراتی برق تجدید پذیرتغییر اقلیم برای تولید انرژی های تجدیدپذیر یک فرصت استسرمایه گذاری کالج کالیفرنیا  برای تولید ۱ مگاواتی انرژی خورشیدیطولانی ترین توربین بادی در حال ساختتخمین ۴۰۰ میلیون دلاری برای ساخت نیروگاه خورشیدیراهنمایی برای خرید پنل های خورشیدی https://zistonline.com/vdcbg0bw.rhbgwpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما