تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 80561
زیست آنلاین: شرکت Duke Energy برای ساخت نیروگاه خورشیدی در  کارولینای شمالی هزینه ۴۰۴ میلیون دلاری تخمین زده است.
تخمین 400 میلیون دلاری برای ساخت نیروگاه خورشیدی
به گزارش زیست آنلاین، شرکت Duke Energy که مقر آن در شارلوت، کارولینای شمالی است، یک شرکت نگهدارنده برق در ایالات متحده است که دارایی های آن نیز در کانادا و آمریکای لاتین می باشد، این شرکت در شش کارخانه تولید انرژی خورشیدی در کارولینای شمالی فعالیت دارد و  ممکن است هزینه ۴۰۴ میلیون دلاری به عنوان بخشی از پیشنهاد دولت برای افزایش انرژی تجدید پذیر داشته باشد.

لازم به ذکر است کارولینای شمالی یک ایالت در شرق مرکزی ایالات متحده است و از جمعیت ۹،۲۲۲،۴۱۴ نفر (به ثبت رسیده در سال ۲۰۰۸) برخوردار است؛ این ایالت یکی از از ۱۳ ایالت اصلی ایالات متحده است. این پروژه ها در حدود ۲۷۰ مگاوات برق تولید خواهد کرد، انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۲۰ در کارولینای شمالی تکمیل شود.

تاسیس انرژی خورشیدی

دوک دیوید مسئول اجرای پروژه خورشیدی کارولینای شمالی، اخیرا اعلام کرده است که یک مگاوات به اندازه تامین انرژی مورد نیاز حدود ۷۵۰ خانه برآورد می شود.

کارولینای شمالی درخواست های مربوط به پروژه های خورشیدی را در ماه ژوئیه پس از آنکه دولت در سال ۲۰۱۷ قانون حمایت از تجدید پذیر ها را تصویب کرد، پاسخ داده است، لازم به ذکر است این  قانون برای افزایش انرژی های خورشیدی تصویب شده است و در مجموع ۱۴ پیشنهاد با ظرفیت ۶۰۲ مگاوات توسط کارولینای شمالی در دور اول برنامه در نظر گرفته شده است.

طبق گفته مشاور و برنامه ریز این پروژه، فرایند مناقصه ۱۴ پروژه ۶۰۲ مگاواتی  ۹۰۳ میلیون دلار هزینه در بر  خواهد داشت. این مشاور می گوید: این پروژه ها ممکن است به هزینه ۱.۵ میلیون دلار در هر مگاوات نیز برسد./ منبع: renewableenergyworld

جهت مشاهده مهمترین مطالب مرتبط می توانید بر روی هر یک از عناوین زیر کلیک کنید:

معرفی انواع انرژی تجدیدپذیر​

پتانسیل انرژی خورشیدی در ایران

https://zistonline.com/vdcjvieo.uqeymzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما