تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 80557
زیست آنلاین: نوشیدنی گینس با بازسازی بسته بندی های نوشیدنی توسط مقواهای زیست تخریب پذیر، سالانه ۴۰۰ تن از ضایعات پلاستیکی را کاهش خواهد داد.
مقابله پلاستیکی گینس با بازسازی بسته بندی های زیست تخریب پذیر
به گزارش زیست آنلاین، دارنده نام تجاری نوشیدنی گینس، شرکت Diageo علاوه بر بسته بندی، حلقه های پلاستیکی را جایگزین حلقه های فلزی موجود در نوشیدنی های خود کرده است، اکنون کلیه محصولات چند منظوره این شرکت با مواد ۱۰۰٪ قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر به فروش خواهند رسید.

به گفته این شرکت، بسته بندی جدید با هدف ایجاد توسعه پایدار و حفاظت و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست کمک کند که ضایعات پلاستیکی سالانه ۴۰۰ کاهش یابد.

Diageo، که همچنین اعلام کرد که ۱۶ میلیون پوند (حدود ۲۰.۷۸ میلیون دلار) سرمایه گذاری می کنند تا این مسیر سبز را گسترش و هموار سازد.

بسته بندی جدید نوشیدنی های این شرکت در اکتبر به بازار ایرلند وارد خواهند شد و در قفسه های کلیه فروشگاه های ایرلند قرار خواهند گرفت، همان طور که قبلا در اخبار مربوط به این شرکت منتشر شده بود، این شرکت در تابستان سال ۲۰۲۰ قصد دارد در لیست فروشگاه های بریتانیا و بازارهای بین المللی قرار بگیرد.

با توجه به آنکه تمام بسته بندی های مقوایی که جایگزین بسته بندی قبلی این برند خواهند شد، منابع قابل بازیافت و کاملا تجزیه پذیر هستند و قوطی های فردی این برند نوشیدنی نیز به طور کامل قابل بازیافت هستند، از جمله آنکه  ویجت  و حلقه های موجود در لبه این بطری ها که به منظور کردن باز کردن در آن تعبیه شده اند نیز قابل بازیافت می باشند، می توان آینده ای روشن برای دستیابی با توسعه پایدار متصور شد، و در انتظار گام نهادن سایر شرکت ها و محصولات در این راه بود.

مقابله پلاستیکی گینس با بازسازی بسته بندی های زیست تخریب پذیر

البته لازم به ذکر است این پر.ژه در ژانویه  ۲۰۱۸، مطرح شده بود و شرکت Diageo در آن زمان متعهد به حذف مواد اولیه پلاستیکی و دستیابی به جایگزین کردن آن در سطح جهانی شده بود.

در سال گذشته این شرکت تعیین کرد که با اهداف کاهش مصرف مواد پلاستیکی برای سال ۲۰۲۵ اطمینان می دهد که به طور گسترده از مواد قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد و یا تبدیل شونده به کمپوست استفاده نماید. هدف اولیه دستیابی به میانگین ۴۰ درصد محتوای بازیافت شده در بطری های پلاستیکی و سپس دستیابی به ۱۰۰ محتوای بازیافتی تا سال ۲۰۳۰ بوده است.

به طور کلی، تا سال ۲۰۲۰، شرکت چهار هدف پایدار در تولید و بسته بندی محصولات خود در نظر گرفته بود که شامل : کاهش وزن کلی بسته بندی تا ۱۵ درصد، افزایش محتوای بازیافتی تا ۴۵ درصد، استفاده از بسته های قابل استفاده مجدد تا ۱۰۰ درصد و اطمینان از اینکه تولید تمام بسته بندی کاغذ خود را بدون ایجاد جنگل زدایی فراهم آورده است.

در حال حاضر، دیگر مارک ها و برندهای Diageo در بیش از ۱۸۰ کشور جهان به فروش می رسد و شامل Johnnie Walker، Crown Royal، Baileys، Captain Morgan، Cîroc، Ketel One، Smirnoff و Tanqueray است./منبع: environmentalleader

جهت مشاهده مهمترین مطالب مرتبط می توانید بر روی هر یک از عناوین زیر کلیک کنید:

بسته بندی جدید Diageo  با حذف پلاستیک همراه است​

https://zistonline.com/vdcefn8v.jh87ni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما