تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 80491
زیست آنلاین: سیاست گذاری جدید انرژی در پورتوریکو موجب شده است تا این جزیره برای رسیدن به تامین ۱۰۰ درصد انرژی از طریق انرژی های پاک تا سال ۲۰۵۰ تلاش کند.
قانون 100 درصد انرژی پاک در پورتوریکو مورد استقبال قرار می گیرد
به گزارش زیست آنلاین، ریچاردو روسلوو، فرماندار پورتوریکو، قانون "سیاست عمومی انرژی در پورتوریکو" (پورتوریکو از نواحی غیرضمیمه به خاک ایالات متحده آمریکا به‌شمار می‌آید که تحت حاکمیت سیاسی ایالات متحده آمریکا قرار دارد. جمعیت پورتوریکو سه میلیون و ۶۶۷ هزار نفر و زبان‌های رسمی آن اسپانیایی و انگلیسی است.) را تصویب کرد، این موضوع زمینه را برای انتقال این جزیره به ۱۰۰ درصد انرژی پاکیزه تا سال ۲۰۵۰ فراهم می کند.

قانون ۱۰۰ درصد انرژی تجدید پذیر (PPS) تا سال ۲۰۵۰ موجب می شود که از سال ۲۰۲۸ سیستم های زغال سنگی به طور کل مختل گردند، و اتصالات به سمت شبکه های سیستم های خورشیدی معطوف گردد.

پروژه های خورشیدی تجاری و صنعتی این امکان را دارد تا مصرف برق ۲۵ کیلوواتی فراهم گرداند. علاوه بر این، در قانون مجاز است که کاربران انرژی خورشیدی بتوانند ظرف مدت یک ماه پس از نصب سیستم، به اندازه گیری خالص دسترسی داشته باشند، در واقع مصرف کنندگان خورشیدی جدید، ۲۰ سال آینده، به طور جدی و از تغییرات سیاست های آینده محافظت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع انرژی تجدیدپذیرمعرفی انواع انرژی تجدیدپذیر

صنعت خورشیدی و ذخیره سازی انرژی پاکجولیا هام رئیس و مدیرعامل اتحاد قدرت هوشمند الکتریکی (SEPA) گفت که در سازمان او این باور وجود دارد  که تمام سهامداران باید با یکدیگر همکاری کنند تا طرح های عملی و متفکرانه ای را برای رسیدن به اهداف قابل قبول در حین حفظ قابلیت اطمینان، قیمت گذاری و ایمنی قدرت در دست داشته باشد و بستر توسعه گرانه ای برای پیشبرد اهداف سبز به وجود آورد.

هوم افزود، لیست بلندی از مجموعه اقدامات مرتبط با انرژی در پورتوریکو و سایر ایالات واقع در ایالات متحده، وجود دارد که با همکاری آن ها می توان این مسیر را تسهیل نمود برای مثال خدمات آب و برق، شهرداری ها و سایر نهادها می توانند تاثیر گذاری قابل توجهی در میزان کاهش کربن و یا بهره وری بالاتر در انرژی پاک داشته باشند.

لینن جوریچ، مدیر عامل شرکت Sunrun و یکی از بنیانگذاران Sunrun، گفت که امضای این قانون روز تاریخی برای همه ساکنین پورتوریکو به شمار می رود.

گسترش تکنولوژی پاک از طریق انرژی خورشید و باتری های خانگی نقش مهمی در انجام این اهداف پیشرونده ایفا می کند و مردم پورتوریکو را با مشاغلی سبز و محلی پاکیزه، انعطاف پذیر، قابل اعتماد رو به رو خواهد کرد، از این رو در نظر داریم تا تامین انرژی های پاک را به ۱۰۰ دذ صد برسانیم و به همین منظور انرژی تجدید پذیر برای خانه ها در سراسر جزیره قرار خواهند گرفت.

فرد کروپف، رئیس صندوق دفاع از محیط زیست (EDF)، گفت: " عزم حکومت برای ایجاد یک نیروگاه خالص انرژی های پاک و تجدید پذیر ظاهر شده است و پورتوریکو را  به یک جزیره سبز خواهد رساند.

PJ Wilson، رییس انجمن ذخیره سازی انرژی خورشیدی و انرژی پورتوریکو (SESA-PR)، گفت: سیاستمداران نیز حمایت کاملی از این قانون تاریخی نشان داده اند و با این وجود هر مرحله از راه توسعه سبز در این جزیره با همراهی مسئولان و ساکنین انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است محصولات پورتوریکو عبارت است از: شکر، قهوه، تنباکو، پنبه دانه، الوار، و درختان صنعتی و غیره.

صادرات پورتوریکو را عمدتاً فراورده‌های دارویی و لوازم الکترونیکی تشکیل می‌دهند. گردشگری و بانکداری نیز از جمله صنایع مهم در پورتوریکو می‌باشد. پورتوریکو از اعضای کشورهای همسود به‌شمار می‌رود. عدم وجود قوانین سختگیرانه مالیاتی و استقبال این کشور از ارز رمزی سبب شده گروهی از سرمایه‌گذاران به فکر تبدیل این کشور به قطب ارز رمزی و استخراج آن و نیز بهره‌گیری از زنجیره بلوکی برای مدیریت امور مختلف باشند و در حال حاضر نیز قدم گذاری آنان در مسیر توسعه سبز گام مهم دیگری در این کشور به شمار می رود./ منبع: renewableenergyworld

 

https://zistonline.com/vdcb8abw.rhbg9piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما