تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 80453
زیست آنلاین: در حال حاضر بیش از ۶،۰۰۰ شرکت خورشیدی فعال در صنعت خورشیدی مسکونی وجود دارد و این موضوع ضرورت یافتن بهترین نصب کننده انرژی های تجدیدپذیر از میان آن ها بیشتر می کند.
بهترین شرکت های انرژی خورشیدی در آمریکا در سال 2019 چه کسانی هستند؟
به گزارش زیست آنلاین، در یک دهه گذشته، پیشرفت‌های چشم‌گیر بین المللی در زمینه تولید انرژی تجدید پذیر، بسیاری از متخصصان را شگفت‌زده کرده است؛ در همین رابطه، آژانس بین المللی انرژی (International Energy Agency) پیش‌بینی می‌کرده است که با ادامه روند پیش رو تا سال ۲۰۴۰، چیزی در حدود ۴۰ درصد از کل انرژی‌های تولیدشده در سطح جهانی از منابع تجدید پذیر خواهند بود. و این بدان معنا ست که توجه به انرژی های تجدید پذیر به عنوان منابع سبز و پایدار و بستر ساز توسعه پایدار در سطح جهانی رو به بهبود است.
شرکت هایی نظیر Vivint، (Tesla) و Sunrun از جمله شرکت های فعال در این زمینه هستند که همه فعالان موجود در این عرصه قریب به یقین احتمالا قبلا نام آن ها را شنیده اند.
اما این موضوع که آن ها نام و برند خود را شناخته شده کرده اند، لزوما به این معنی نیست که آنها بهترین هستند.
در حال حاضر بیش از ۶،۰۰۰ شرکت خورشیدی فعال در صنعت خورشیدی مسکونی وجود دارد و این موضوع ضرورت امر را برای پیدا کردن بهترین نصب کننده وشرکت فعال در زمینه انرژی تجدیدپذیر برای اعتماد سازی و افزایش سود مشتری، بیشتر می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع انرژی تجدیدپذیردر همین راستا، بزرگترین وبسایت بازنگری کمپانی و شرکت های خورشیدی در در ایالات متحده با نام تجاری SolarReviews بر طبق فاکتورهای خاصی این موضوع را بررسی می کند، و در نهایت لیستی از بهترین شرکت ها به منظور نصب پنل های خورشیدی برای خانه شما را دارد.
لازم به ذکر است نتایج و رتبه بندی های در نظر گرفته شده در این بررسی صرفا بر اساس نظرات مصرف کنندگان  است و تاثیر پذیرفته از هیچگونه روابط تجاری قرار نگرفته است.
معیارهایی شامل نوآوری، تاثیرات محیط زیستی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و مدیریت بحران، از جمله عواملی بوده است که رتبه‌بندی کمپانی‌های فعال در این زمینه را مد نظر قرار داده و علاوه بر آن بر اساس نقش آن‌ها در پیشرفت تکنولوژی و بهبود جوامع اطراف خود، امتیازهایی به آن ها نیز تعلق گرفته است.

شکل زیر ۵ شرکت برتر در این زمینه را نشان می دهد.

بهترین شرکت های انرژی خورشیدی در آمریکا در سال 2019 چه کسانی هستند؟

 منبع : renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdcjtxeo.uqeyizsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما