تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 80443
زیست آنلاین: سایت آمازون اعلام کرد که قصد دارد بخشی از هدف بلند مدت خود برای تأمین انرژی زیرساخت های جهانی خود Amazon Web Services (AWS) را از طریق انرژی های تجدید پذیر تامین کند.
آمادگی آمازون برای خرید انرژی بادی در ایرلند، سوئد و ایالات متحده
 به گزارش زیست آنلاین، سایت آمازون اعلام کرد که قصد دارد بخشی از هدف بلند مدت خود برای تأمین انرژی را از طریق انرژی های تجدید پذیر تامین کند. به همین منظور در نظر دارد انرژی تولید شده توسط سه پروژه جدید انرژی تجدید پذیر را خریداری کند.

پروژه های مذکور شامل  - یک مزارع بادی ۹۱.۲ مگاواتی در Donegal ایرلند، یک مزارع بادی ۹۱ مگاواتی در بوکانامار، سوئد و یک مزارع بادی ۴۷ مگاواتی در Tehachapi، کالیفرنیا، که انرژی قابل تجدید سالانه تولیدی آن ها  ۶۷۰،۰۰۰ مگاوات ساعت (MWh) برآورد می شود.

انتظار می رود این پروژه ها، همراه با سایر پروژه های پیشین ( نه پروژه دیگر از انرژی های تجدید پذیر AWS،) بیش از ۲،۷۰۰،۰۰۰ مگاوات ساعت انرژی تجدیدپذیر در سال تولید کند.

پیتر DeSantis، معاون رئیس شرکت آمازون و مسئول زیرساخت های جهانی و پشتیبانی Web Services Amazon، گفت: "هر یک از این پروژه ها ما را به تعهد بلند مدتی به سمت استفاده ۱۰۰ درصدی از انرژی های تجدید پذیر برای تأمین انرژی زیربنای جهانی AWS نزدیک می کند.

آمازون اخیرا اعلام کرد که در زمین حمل و نقل کالا ها و محصولات خود نیز برنامه هایی در نظر داردو چشم انداز آمازون برای فروش تمام کالاها و محصولات خود، حمل و نقل با کربن خالص صفر است ، از این رو ۵۰ درصد از کل کالاهای خالص آن تا سال ۲۰۳۰، فراتر از ابتکارات پایدار موجود خواهد بود و متمرکز بر تأمین توسعه پایدار و سبز برای زیرساخت جهانی AWS است.

برنامه های دیگری نظیر خرید  انرژی بادی از مزرعه ای واقع در تگزاس، بیش از ۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی پاک در هر سال، تولید می کند که این موضوع موجب پایداری هرچه بیشتر انرژی در این شرکت شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع انرژی تجدیدپذیرشرکت آمازون و انرژی های تجدید پذیر

سال گذشته نیز جف بزوس، مدیر اجرایی آمازون، در بیانیه ای اعلام کرده بود این شرکت تاکنون بیش از ۲۲ / ۱ گیگاوات پروژه های انرژی های پاک ایالات متحده را خریداری کرده و بعداز گوگل با ۸۵ / ۱ گیگاوات، در مقام دوم قرار دارد.

امسال این شرکت برای خرید ۰۹ / ۱ گیگاوات برق پاک در ایالات متحده به توافق رسیده است و در حال حاضر در حال آماده سازی امضای قرارداد ۶/ ۲ گیگاوات دیگر هم هست.

در مجموع، آمازون ۵۳ پروژه باد و خورشید در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است که بیش از ۱۰۱۶ مگاوات، تولید دارند و انتظار می رود که سالانه بیش از ۳،۰۷۵،۶۳۶ میلیون مگاوات ساعت انرژی تولید کند.

علاوه بر آن، لازم به ذکر است که این پروژه ها صدها فرصت شغلی را پشتیبانی می کند و ده ها میلیون دلار سرمایه گذاری در جوامع محلی را موجب شده اند.

آمازون همچنین در نظر دارد تا سال ۲۰۲۰، میزبان ۵۰ مرکز دارنده سیستم های انرژی خورشیدی نیز باشد.

این استقرار سیستم های خورشیدی بخشی از یک طرح طولانی مدت است که در شمال امریکا آغاز می شود و در سراسر جهان گسترش می یابد./ منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdcip5av.t1au52bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما