تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 80264
زیست آنلاین: جشنواره بین المللی برند سبز، با همکاری بخش خصوصی و دولتی در تیرماه سال آینده  در تهران برگزار می شود
 جشنواره بین المللی برند سبز برگزار می شود
آقای دکتر محمد قنبری دبیرکل جشنواره در مصاحبه با  پایگاه خبری زیست آنلاین  با اشاره به اینکه این جشنواره با مشارکت و پشتیبانی دولت محترم از جمله وزارت صنعت ، معدن و تجارت، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی، وزارت نیرو، انستیتو تحقیقات تغذیه ای صنایع غذایی کشور، کنسرسیوم برند ایران، آکادمی بین المللی برند سبز ، و زیست آنلاین (نخستین سایت تخصصی اقتصاد سبز ایران)و ... با حضور سخنرانان کلیدی و  بین المللی و متخصصان داخلی و خارجی در تیرماه سال آینده (۱۳۹۸) در تهران برگزار می شود و یادآور شد همچنین نمایشگاه جانبی به وسعت حداقل ۴۰۰ متر مربع جهت معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای سازمانه ا و شرکت ها در حوزه زیست محیطی تدارک دیده شده است.

وی افزود:  با عنایت به اینکه درعصر حاضر دستیابی به مزیت رقابتی و توسعه پایدار یکی از مولفه های برجسته  آن توجه به برندسازی سبز است و به عبارتی یکی از ضروریت موفقیت در کسب و کار رقابتی عصر حاضر  شناسایی عواملی است  که  بر ارزش ویژه برند سبز موثر هستند. با استعانت از الطاف الهی در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و با توجه به مضامین اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که برحفظ محیط زیست بعنوان یک وظیفه همگانی و همچنین سیاست های کلی  ابلاغی مقام معظم رهبری بر ضروریت مدیریت یکپارچه و نظامند محیط زیست و ضروریت همگرایی و هم افزایی تمامی دستگاه ها ، نهادها، سازمان ها را بیش از پیش برای رسیدن به اهداف سند چشم انداز بیست ساله در افق ۱۴۰۴ الزام نموده است.

و برهمین اساس برنامه جشنواره به شرح ذیل تقدیم حضور میگردد:

 سخنرانان داخلی و کلیدی و برگزاری پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی و کار بردی
سخنرانان بین المللی:  ارایه تجارب موفق و مورد کاوی ( دو مورد برند جهانی و دو مورد برند داخلی)
نشست مطبوعاتی ، برگزاری نمایشگاه جانبی تخصصی ، ارایه مقالات برگزیده ، رونمایی از استارتاپ زیست محیطی
انتخاب ، معرفی و تقدیر شایسته از برندهای موفق سبز و برندهای حامی محیط زیست
تجلیل از افراد حقیقی و حقوقی الگوساز  در راستای حمایت از زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی 
لذا با توجه به موضوع و برنامه های جشنواره و حوزه  فعالیت های  شرکت ها و سازمان های  محترم ، به نظر میرسد حضور و مشارکت فعال و پر رنگ در این رویداد بین المللی ، علاوه بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل تبلیغاتی ، اعتباری  و اطلاع رسانی جشنواره، امکان معرفی خدمات و محصولات بهتر سازمان ها و شرکت های متولی امر  را بیش از میسر سازد.
نظر به اهمیت و ضرویت موضوع انتظار براین است حضور پررنگ سازمان ها و شرکت های دولتی و بخش خصوصی را شاهد باشیم و امیدواریم این رویداد بین المللی با نمایش حضور و مشارکت فعال شرکت های دولتی و بخش خصوصی، ارزش آفرین دیگری برارزش های برند سازمان ها بیافزاید.

جشنواره بین المللی برند سبز برگزار میشود

 
 

https://zistonline.com/vdcjx8eo.uqeymzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما