تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 80246
نقش بی بدیل تمدن ۱۰ هزار ساله ایرانی در توسعه سبزینگی، آبادی، صلح و گسترش و تعمیق همکاری های بین بخشی در فعالیتهای مختلف فرهنگی، محیط زیستی و اجتماعی می تواند ظرفیتهای نهفته جامعه ایران برای هم افزایی و مشارکت را بیدار و توسعه پایدار و همه جانبه را تضمین کند
 توسعه سبزینگی تضمینی برای توسعه پایدار
به گزارش زیست آنلاین، بیستمین برنامه درختکاری انجمن تمدن سبز هنرمندان حامی محیط زیست با همکاری شرکت افزون روان و شورایاری شهر تهران، صبح جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ در بوستان گلاب دره دربند برگزار شد.

شرکتهای افزون روان و ریسان در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود حامی این رویداد بودند که در آن سیصد نهال در بوستان گلابدره کاشته شد.

در این رویداد که بیستمین برنامه درختکاری انجمن تمدن سبز هنرمندان حامی محیط زیست محسوب می شد، با همکاری شورایاری شهر تهران و با حضور فرماندار شمیرانات و هنرمندان و سازمانهای مردم نهاد و فعالان محیط زیست نشانه ای از تعامل بین بخش خصوصی، دولتی و سازمان های مردم نهاد بود.

بیشتر بخوانید: کاشت درخت، تعامل سازنده انسان و زمین توسعه سبزینگی تضمینی برای توسعه پایدار

مهدی توحید پور، مدیر عامل انجمن تمدن سبز هنرمندان حامی محیط زیست، ضمن خوشامدگویی به حضار تعامل بین دستگاههای خصوصی و دولتی را با سازمانهای مردم نهاد را به فال نیک گرفت و آن را مقدمه ای بر اقدامات آتی در زمینه حفظ محیط زیست در قالب مسوولیت اجتماعی صاحبان صنایع دانست.

وی همچنین از حضور فرماندار شمیرانات، شورایاری شهر تهران و مرکز بهداشت و درمان شمیرانات در این مراسم قدردانی کرد.

 گسترش و تعمیق چنین همکاری های بین بخشی در فعالیتهای مختلف فرهنگی، محیط زیستی

فرماندار شمیرانات، دکتر سیاوش شهریور،  ضمن کاشت نهال ارغوان در سخنانی به نقش بی بدیل تمدن ۱۰ هزار ساله ایرانی در توسعه سبزینگی، آبادی، صلح و دشمنی دیرین این ملت بزرگ با دروغ و خشکسالی اشاره کرد و آقایان طباطبایی مدیران عامل شرکتهای افزون روان و ریسان ضمن ابراز خوشحالی از این همکاری و نتایج آن، امادگی خود را برای همکاری های گسترده تر از این دست و در جهت انجام مسئولیتهای اجتماعی و کمک به حفظ محیط زیست اعلام کردند که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: پارادایم آموزش و ترویج شبکه ای و تکثرگرا منابع طبیعی مشارکت را بیدار و توسعه پایدار و همه جانبه را تضمین کند…

خانم دکتر صادقی، مشاور عالی فرهنگی فرمانداری و مهندس علیرضا حمیدی رییس محترم شورایاری منطقه تجریش، ستاد ساماندهی سمن های شهر تهران،  تعدادی از مدیران شرکتهای نفتی و پتروشیمی و دکتر ژما جواهری پورو مزدک میررمضانی، کمال نوبختی از اعضای هیات مدیره انجمن تمدن سبز و حسین عبیری و دکتر موسوی به عنوان نمایندگان سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست و مشارکت فرهنگی و شراره رخام نیز به عنوان نماینده هنرمندان در این مراسم حضور شاخص داشتند.

بی شک گسترش و تعمیق چنین همکاری های بین بخشی در فعالیتهای مختلف فرهنگی، محیط زیستی و اجتماعی می تواند ظرفیتهای نهفته جامعه ایران برای هم افزایی و مشارکت را بیدار و توسعه پایدار و همه جانبه را تضمین کند.

https://zistonline.com/vdcjm8eo.uqeyxzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما