تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 80028
شعار برنامه جهانی ساعت زمین سال 2019

تغيير شيوه زندگی با كاهش مصرف و استفاده مجدد است

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار از نامگذاری برنامه جهانی ساعت زمین سال ۲۰۱۹ با عنوان تغییر شیوه زندگی با کاهش مصرف و استفاده مجدد، خبر داد.
تغيير شيوه زندگی با كاهش مصرف و استفاده مجدد است
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، صدرالدین علی پور مدیرکل محیط زیست با بیان اینکه برای نهمین سال متوالی شهرداری تهران برنامه بين المللي ساعت زمين را در تاريخ ۳۰ مارس ۲۰۱۹  مصادف با ۱۰ فروردين ماه سال ۱۳۹۸ به وقت محلي ۲۰:۳۰ الي ۲۱:۳۰ برگزار می کند، گفت: شعار برنامه امسال "تغيير شيوه زندگي با كاهش مصرف و استفاده مجدد" است 
وی در ادامه اظهار داشت: بدون تردید خاموشی نمادین المانهای مهم شهری همزمان در سراسر جهان به مدت یک ساعت نشانه اهمیت موضوع جهت اصلاح الگوی مصرف و کاهش مصرف انرژی در جهان است.
مدیر کل مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهری افزود: در طی ۸ سال برگزاری برنامه ساعت زمین در ایران مشارکت مردم و مسئولین رو به گسترش بوده و در سال ۲۰۱۸ بیش از ۶۰  المان مهم شهری از تهران خاموش شده و بیش از ۳۰ شهر و کلانشهر از سراسر ایران به این طرح پیوستند.
وی در ادامه گفت: تغيير شيوه زندگي با كاهش مصرف و استفاده مجدد شعار برنامه امسال است. در واقع بهترین راهکار مدیریت کاهش مصرف، استفاده مجدد آن است و با توجه به محدود بودن منابع زمین، خلق ایده برای استفاده دوباره از وسایل قدیمی یکی از روشهای کارآمد در کاهش تولید انرژی و استفاده مجدد است. 
علی پور اظهار امیدواری کرد: برنامه ساعت زمین سال ۲۰۱۹ که مصادف با ۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۸ است با مشارکت گسترده خانواده شهرداری جهت کاهش مصرف انرژی، پررنگ تر از سالهای گذشته برگزار شود.

بیشتر بخوانید: کاهش مصرف انرژی در جهانکاهش مصرف انرژی در جهان

https://zistonline.com/vdch6vn6.23nvidftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما