تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 79930
زیست آنلاین: به گفته معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، امروز شاهد بحران محیط زیست هستیم و باید اظهار داشت که مشکل امروز کشور در بخش محیط زیست « نگرش های غلط » است.
مشکل امروز کشور در بخش محیط زیست « نگرش های غلط » است
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگار زیست آنلاین مبنی بر  اینکه نظام آموزشی یا مدیریتی کشور چه کاستی دارد که امروز شاهد بحران محیط زیست هستیم ، گفت: مشکل امروز کشور در بخش محیط زیست « نگرش های غلط » است.
محمدمهدی تندگویان، معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: متاسفانه تشکل های ما در بخش محیط زیست همه محکوم هستند. محکوم به براندازی یا جاسوسی!
وی تصریح کرد: مثلا  بحث بهره برداری از زباله ها یک کار اقتصادی صد درصد محیط‌زیستی است. کجای این کار به جاسوسی یا براندازی ربط دارد  که فعالان بخش را متهم می شوند.
تندگویان تصریح کرد: اکنون در استان تهران ۹۰۰۰ تن زباله تولید می شود و سال هاست که شیرابه آن منابع آبهای زیرزمینی و تمامی اراضی را آلوده می کند و در نهایت از سفره شهروندان سر در میاورد. با این حال می‌بینیم رانت هایی در شهرداری تهران و سازمان حفاظت محیط زیست وجود دارند که اجازه نمی دهند که تشکل ها و افراد در این حوزه ورود پیدا و از زباله بهره برداری کنند .
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: اتفاقا من فکر می کنم دست هایی در شبکه براندازی و جاسوسی وجود دارد که اجازه نمی دهد فعالان محیط زیست در زمینه کشاورزی، آب ، خاک و حتی قلاده حیوانات مشخص به درستی عمل کنند.
وی ادامه داد: من در همین جا اعلام می کنم اگر به همین فعالان محیط زیست اجازه کار داده شود، می توانند دریاچه ارومیه را بدون کمک دولت احیا کنند؛ این کار نه جاسوسی است نه به براندازی ربط دارد. به اعتقاد من آنهایی که به فعالان اجازه کار نمی دهند خودشان برانداز هستند و نمی گذارند کشور به مسیر واقعی خود بیفتد.

نگرش محیط زیستی

https://zistonline.com/vdchvwnq.23nwxdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما