تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 79624
توزیع ۹۲۴ هزار کارت سوخت متعلق به خودروهایی که از سال ۱۳۹۳ تا سال ۱۳۹۷ شماره‌گذاری شده و طی این سال‌ها به دلایل مختلف به دست صاحبانشان نرسیده و در شرکت پست جامانده بود، اکنون از سوی این شرکت درحال انجام است.
آخرین وضعیت کارت‌های سوخت جا مانده در پست
به گزارش زیست آنلاین، با قطعی شدن بازگشت کارت سوخت، فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی در بازه زمانی حدود یک ماهه، از سوم آذر تا اول دی‌ماه انجام شد و طبق آخرین آمار حدود سه میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت المثنی ثبت‌نام کردند.

این کارت سوخت برخی خودروهایی بود که سال‌های ۹۳ تا ۹۷ شماره‌گذاری شده بودند، به دست مالکان نرسیده و در شرکت پست جا مانده بود. به همین دلیل، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه به هماهنگی به عمل آمده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، مالکان کارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ که پیش از این توسط پست توزیع و برگشت خورده است، می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه "پیگیری مرسولات سازمانی" از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند.

در این راستا، زیبا اسماعیلی - سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی - با بیان این‌که ۹۲۴ هزار کارت سوخت در شرکت پست مانده است، به ایسنا گفت: تا کنون ۵۷ هزار کارت سوختی که در شرکت پست مانده بود، توزیع شده و این فرآیند توسط شرکت پست به صورت روزانه در انجام است.

به گفته وی آدرس برخی مالکان طی این سال‌ها تغییر کرده و شرکت پست درحال غربال اطلاعات است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه به این سوال که دلیل این‌که شرکت پست از مالکان در ازای تحویل کارت سوختشان ۱۰ هزار تومان دریافت می‌کند، چیست،  پاسخ داد: این هزینه صدور کارت و متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است.

بیشتر بخوانید: نیازمند اصلاح ساختار برق در کشور هستیم۵۷ هزار کارت توزیع شد

https://zistonline.com/vdchk-nq.23nwidftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما