تاریخ انتشار :جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 79499
ایتالیا قصد دارد به منظور تسهیل و توسعه وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست به خریداران این خودرو‌ها تا سقف شش هزار یورو (۶۸۲۰ دلار) یارانه اختصاص دهد.
یارانه چندمیلیاردی ایتالیا  برای خرید خودروی برقی
به گزارش زیست آنلاین، با توجه به افزایش محبوبیت و گسترش بی‌سابقه وسائل نقلیه برقی پاک و دوستدار محیط زیست، به نظر می‌رسد که بسیاری از کشور‌های جهان علی الخصوص کشور‌های اروپایی قصد دارند که برنامه‌های تشویقی متعددی را برای شهروندان خود ارائه دهند تا به سمت و سوی خریداری و استفاده از خودرو‌های برقی و پاک گرایش بیشتری پیدا کنند.

ایتالیا که سر مسائل بودجه با اتحادیه اروپا با مشکلات و چالش‌های متعددی روبرو شده بود، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد در بودجه سال ۲۰۱۹ میلادی تا سقف مجموع شش هزار یورو به خریداران، مشتریان و علاقمندان به خریداری خودرو‌های الکتریکی پاک و دوستدار محیط زیست یارانه اختصاص دهد و بدین ترتیب عزم و اراده خود را برای میل به سمت استفاده از خودرو‌های برقی نشان داده و اثبات کند.

بیشتر بخوانید: فولکس واگن کارخانه تولید خودرو برقی در آمریکا احداث می‌کندشارژ خودروهای برقی

با توجه به گسترش روزافزون خودرو‌های برقی که بعنوان وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست شناخته می‌شوند، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان به دنبال توسعه و تولید انبوه خودرو‌های برقی و الکتریکی هستند تا بتوانند نقش پررنگی را در کاهش آلودگی هوا و آسیب به محیط زیست ایفا کنند و رضایت و توجه خیل عظیمی از مشتریان خودرو را نیز به سمت و سوی خود جلب کنند، چراکه اخیرا بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت نفت برآورد کرده‌اند که ذخایر و منابع نفت و گاز و به تبع آن سوخت‌های فسیلی نهایتا تا ۵۰ سال آینده رو به اتمام خواهد رفت.

رقابت ایتالیایی ها در خودروهای برقی از سال ۲۰۲۰Pininfarina برندی تحت مالکیت شرکت Mahindra & Mahindra است که عموما آن را به خاطر طراحی عجیب و جذابش می شناسند و این شرکت در حال حاضر تبدیل به یک سازنده خودرو برقی شده و متمرکز است تا این خودرو خاص را در سال ۲۰۲۰ میلادی بتواند با ابتکار های جدید و فناوری روز تولید کند. این شرکت بیان کرده که تا چند سال آینده نمونه های دیگری مانند Pininfarina را معرفی می کند.

در مسیری که این شرکت ایتالیایی در پیش دارد پشتیبانی شرکت ماهیندرا قطعی است و به طراحان،مهندسان و این کارخانه اجازه می دهد تا خودرو های خود را تولید کنند و طراحی مدل کسب و کار استاندارد ایجاد کنند. این برند تمرکزی خاص بر روی ابرخودرو های لوکس و تمام برقی تمرکز دارد و با دانش ماهیندرا خودروهایی درمسابقات فرمول E خواهد داشت.
Pininfarina برای ساخت مدل های خود زمان زیادی قرار داده و در طول این سال ها با تحقیق و بررسی به نتایج و دستاورد های خوبی در استفاده از برق رسیده است. مدیر اجرایی این شرکت در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ گفت : ” حال من قصد دارم تا این رویا درمورد خودرو به حقیقت بپیوندد”.


شرکت ماهیندرا در سال ۲۰۱۵ این برند ایتالیایی را به ارزش ۱۸۵ میلیون دلار خریداری کرد و از آن زمان این شرکت ابر خودروهایی لوکس با طراحی های مفهومی و البته الکتریکی را تکمیل کرده است. دو خودرو جدید این شرک K۳۵۰ SUV , H۵۰۰ است. با این حال این خودرو های جدید از مدلی که قبل ترمعرفی شدHK GT طراحی بهتری را دارد. خودرو های جدید با خطوطی زیباتر و طراحی درهایی عظیم و با شکوه و در داخل خودرو صندلی هایی چالش برانگیز در طراحی را به همراه دارد. مدل HK GT از ۴ موتور الکتریکی بهرمند است که در مجموع قدرت عظیمی معادل ۱۰۷۳ اسب بخار ایجاد می کند و می تواند به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در کمتر از ۲.۷ ثانیه برسد. Pininfarinaاین قدرت را باتری نسبتا کوچک ۳۸ کیلوواتی ایجاد می کند اما امیدوار است بتواند این خودرو مسافت بیشتری نسبت به خودرو های بنزینی طی کند.


یک شایعه از سال ۲۰۱۷ نشان داد که ماهیندرا قصد دارد این خودرو را در بازار چین و ایالات متحده به فروش برساند. آناند ماهیندرا رئیس شرکت ماهیندرا در آن زمان بیان کرد که : رقابت در ایالات متحده اینقدر نزدیک است که اگر شما بتوانید خودرویی را در آن بازار خوب بفروشید ، در تمام دنیا می توانید فروش خوبی داشته باشید و هر روز باید تلاش کنید تا چیز بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید.

https://zistonline.com/vdchwknq.23nwwdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما