تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 78936
رئیس محیط زیست شهرداری تهران در روز جهانی کودک:

مباحث محیط زیستی باید در سرفصل های آموزشی لحاظ گردد

همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک، دانش آموزان دو مقطع دبستان و دبیرستان ضمن بازدید از مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار، با مباحث محیط زیستی آشنا شدند.
مباحث محیط زیستی باید در سرفصل های آموزشی لحاظ گردد
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، در دیدار دانش آموزان دو مدرسه شهید سلامت و یاس بهشت منطقه ۱۶ در دو مقطع دبستان و دبیرستان از این مرکز، صدرالدین علی پور رئیس مرکز مدیریت محیط زیست ضمن تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک، گفت: محیط زیست و منابع طبیعی یک سرمایه ملی و بین المللی است و مهمترین هدف، داشتن حیاتی با کیفیت و روبه رو رشد است تا بتوان این امانت ارزشمند را برای آیندگان به خوبی حفظ نمود.
وی با اشاره به اینکه کودکان به خوبی آموزه ها را فرا گرفته و نیز به خانواده خود منتقل می کنند، افزود: جهت مشارکت محیط زیستی در حال همکاری با آموزش و پرورش در موضوعات آب، انرژی و پسماند هستیم که این امر زمینه ساز اقدامات موثرتری در حوزه محیط زیست خواهد بود.
صدرالدین علیپور با تاکید بر اینکه همه آحاد جامعه در قبال حفاظت از محیط زیست شهری مسئولند و باید هر یک به وظایف خود عمل نمایند تا به آن نتیجه مطلوب که بهبود وضعیت محیط زیست شهری و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان است، گفت: محیط زیست شاخص توسعه است و بهبود وضعیت آن موجب بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی و غیره کشور می شود.
وی خاطرنشان ساخت: با توجه به لزوم فرهنگسازی و آگاهی بخشی به شهروندان، مباحث محیط زیستی باید در سرفصل های آموزشی لحاظ شود.
رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار همچنین بر ارتباط موثرتر مناطق ۲۲گانه با مدارس جهت افزایش دانش محیط زیستی دانش آموزان تاکید نمود.
لازم به ذکر است در این مراسم، ضمن پرسش و پاسخ مباحث محیط زیستی با دانش آموزان، کتب آموزشی توسط مرکز مدیریت محیط زیست به آن ها اهدا گردید.

https://zistonline.com/vdcceoqm.2bq418laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما