تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 78914
زیست آنلاین: مطالعات SINN برای انجام امکان سنجی انرژی موج، از انواع دیگر انرژی تجدید پذیر در گینه شروع شد.
امکان سنجی انرژی موج، نوع دیگری از انرژی های تجدیدپذیر
به گزارش زیست آنلاین، شرکت SINN  به تازگی شروع به انجام یک مطالعه برای تعیین اینکه چگونه می توان تماما از مجموع تجدید پذیرها نظیر فناوری نیروی موج، مزارع بادی کوچک، نیروگاه های برق آبی و انرژی خورشیدی برای تامین منبع برق با دوام و پایدار در گینه Guinea(کشوری در ساحل غربی آفریقا) استفاده کرد، پرداخته است.  
به همین منظور کشور آفریقای غربی در تلاش است به منظور حفظ یک منبع انرژی پایدار به دلیل وجود شرایط آب و هوایی بسیار شدید - از بارش های بارانی متداوم به فکر ایجاد استفاده انرژی از نیروی موج باشد.
شرکت SINN Power می گوید که این مطالعه به نام "شرکت صنعتی محلی" نامیده می شود.
در طی اولین بازدید از مناطق مستعد استفاده از این انرژی در تابستان ۲۰۱۸، SINN Power و مشتری بحث های اولیه درباره امکان عرضه انرژی موج تجدید پذیر را انجام نموده و به توافق رسیده اند. علاوه بر این، یک ارزیابی جغرافیایی با استفاده از تجزیه و تحلیل ۳D برای بررسی مناسب بودن سایت های پیشنهاد شده برای منابع مختلف انرژی انجام شد.
در طی بازدید بعدی، احتمالا در اکتبر ۲۰۱۸، SINN Power سنسورهای چند منظوره را در مکان های انتخاب شده نصب خواهد کرد. این داده ها موج، خورشید و باد را ظرف هشت ماه خواهد سنجید. داده های تولید شده توسط SINN Power در آلمان مورد ارزیابی قرار می گیرد و در یک مطالعه امکان سنجی خلاصه می شود.
پس از اتمام این مطالعه امکان سنجی، SINN Power توصیه ای خاص برای سیستم بی نظیر ایده آل برای پاسخگویی به نیازهای مشتری ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع انرژی تجدیدپذیر

بر طبق برآورد های صورت گرفته، در اوایل سال جاری، SINN Power سرمایه گذاری ۵.۸۲ میلیون دلاری از صندوق تأمین جهانی شوئیسر کاپیتال برای استفاده در توسعه تکنولوژی تولید انرژی موج خود دریافت خواهد کرد./ منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdci53ay.t1avz2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما