تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 78862
مدیرعامل شرکت انرژی سبز انل در بیانیه‌ای گفت: " عملیات ما در اسپانیا به ما اجازه داده‌است تا حضوری پررنگ در بازار مهم و رقابتی تجدید پذیر ها ایجاد کنیم که در آن ما به استقرار رهبری پایدار خود ادامه خواهیم داد."
ساخت تاسیسات خورشیدی ۸۴.۷  مگاواتی در اسپانیا آغاز می‌شود
به گزارش زیست آنلاین، شرکت انرژی سبز انل  (EGPE ) ساخت یک نیروگاه خورشیدی ۸۴.۷ - مگاواتی در Murcia در اسپانیا را آغاز کرده‌است.
EGPE روز پنج شنبه در بیانیه‌ای گفت که این پروژه ( Totona ) از۲۴۸۰۰۰ واحد فتوولتائیک  ساخته خواهد شد و قرار است در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کند. این شرکت  قادر به تولید تقریباً ۱۵۰ گیگاوات ساعت در سال خواهد بود که به جلوگیری از انتشار تقریباً ۱۰۵۰۰۰ تن دی‌اکسید کربن در اتمسفر کمک خواهد کرد. سرمایه‌گذاری در این شرکت به حدود ۵۹ میلیون یورو (۶۹.۵۱ میلیون دلار) می‌رسد. Cammisecra  Antonion  مدیرعامل شرکت انرژی سبز انل در بیانیه‌ای گفت: " عملیات ما در اسپانیا به ما اجازه داده‌است تا حضوری پررنگ در این بازار مهم و رقابتی ایجاد کنیم که در آن ما به استقرار رهبری پایدار خود ادامه خواهیم داد."

بیشتر بخوانید: معرفی انواع انرژی تجدیدپذیر

مدیر عامل انل گفت که ساخت برخی از بخش‌های پروژه Totona توسط سیستم‌های خودکار اتوماسیون و رباتیک حمایت خواهد شد. این کار به افزایش دقت و سرعت فعالیت‌های سایت کمک می‌کند. (EGPE) به هفت پروژه برق خورشیدی در ماه ژوئیه گذشته پس از حراج آثار تجدید پذیر اسپانیا اعطا شد.
این کشور اکنون جایگاه آمریکا را به عنوان دارنده‌ی بزرگترین نیروگاه‌های خورشیدی جهان کسب کرده است. در حال حاضر میزان انرژی خورشیدی تولید شده در این کشور برابر با میزان انرژی تولید شده در یک نیروگاه هسته‌ای است.

انرژی خورشیدی در اسپانیا

اسپانیا پیشتاز تولید انرژی‌های تجدید شوندهاسپانیا اکنون پیشتاز تولید انرژی‌های تجدید شونده است و پیش از این نیز بعد از آمریکا و چین در میان کشورهایی قرار داشت که بیشترین انرژی برق- آبی را تولید می‌کنند. اسپانیا همچنین دارای یک بخش تولید انرژی از نیروی باد است که با کمک‌ها و حمایت‌های دولتی تقویت شده است.
به گزارش روزنامه گاردین به تاریخ ۱۳ جولای، با آغاز به کار نیروگاه جدید خورشیدی اسپانیا، لا فلوریدا، که بزرگترین در نوع خود در جهان است، توان تولید برق خورشیدی در این کشور به ۴۳۲ مگاوات رسیده است، در حالی که ایالات متحده آمریکا قادر به تولید ۴۲۲ مگاوات برق از طریق انرژی خورشیدی است. این نیروگاه که در استان باداخس در غرب اسپانیا ساخته شده، مرکب از آینه‌های شلجمی شکل است.
در اسپانیا سرمایه‌گذاری وسیعی برای نیروگاه‌های خورشیدی شده است. نیروگاه آنداسول اما با استفاده از مجموعه‌ای وسیع از آینه‌ها انرژی نور خورشید را تا آخرین لحظه‌های روز هم جذب می‌کند.
اين نيروگاه با ظرفيت توليد ۱۵۰ مگاوات برق از ۶۲۰۰ آينه سهموي براي جمع‌آوري همه نور آفتاب حتي در هنگام غروب و زمستانها استفاده مي‌كند. به وسيله اين نيروگاه برق مورد نياز ۵۰۰ هزار نفر در منطقه گرانادا در جنوب اسپانيا تامين مي‌شود. اسپانيايي‌ها چند نيروگاه ديگر مشابه هم در مناطق ديگر اين كشور براي تامين برق ساخته‌اند.


 

https://zistonline.com/vdcauan0.49nai15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما