تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 78499
سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر، با اشاره به خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان، خواستار همراهی مردم با کمپین «نذرآب» شد.
جزئیات پیوستن مردم به کمپین نذر آب
به گزارش زیست آنلاین، حبیب درگاهی با اشاره به راه اندازی کمپین «نذر آب» در مناطق حادثه دیده و متاثر از خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: در قالب این کمپین تلاش خواهیم کرد تا کمک های نقدی و غیرنقدی مردم کشور را جمع آوری کرده و در راه بهبود وضعیت معیشت، آب و زندگی مردم این استان محروم هزینه کنیم.

وی افزود: با توجه به وقوع خشکسالی در استان های جنوبی و شرقی کشور، به ویژه سیستان و بلوچستان و راه اندازی کمپین «نذر آب» توسط جمعیت هلال احمر، طی بخشنامه ای از تمام استان ها درخواست کرده ایم با اتخاذ راهکارهای متنوع و بومی برای جلب حداکثری مشارکت های نقدی و غیر نقدی مردمی به منظور تانکر آب و آب های بسته بندی، در سطح شعب تابعه و مراکز استانی اقدام  کنند.

درگاهی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان پیشرو در این حرکت انساندوستانه نیازمند همراهی سایر نهادها و مردم است، گفت: امیدواریم با کمپین نذر آب، تا حدودی از مشکلات مردم محروم استان سیستان و بلوچستان کم کنیم. از همین رو، مردم می توانند با کمک های نقدی خود، جمعیت هلال احمر را در تامین تانکر آب و سایر نیازهای ضروری مردم این استان، همراهی کنند.

سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر، افزود: مردم می توانند روزانه یک بطری آب نذر کنند./ منبع: تسنیم

https://zistonline.com/vdcgyt9u.ak97y4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما