تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 78448
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: باتوجه به لزوم توجه به محیط زیست دریایی، توسعه فعالیت های امور حاکمیتی دریایی در راستای بهبود وضعیت موجود اولویت این اداره کل است.
مقابله با آلودگی محیط زیست دریایی
به گزارش زیست آنلاین، سیاوش ارجمند زاده افزود: توسعه در امور حاکمیتی دریانوردی (PMO)">سازمان بنادر و دریانوردی در دریا، بطور عمده مربوط به ایمنی دریانوردی، مقابله با آلودگی محیط زیست دریایی و نظارت بر ساخت و سازها در سواحل است، که سعی داریم این حوزه ها را با اهتمام و جدیت بیشتری دنبال کنیم.

 

وی یادآورشد: بزرگ ترین پایانه های نفتی و پتروشیمی کشور در استان بوشهر واقع شده است این امر ایجاب می کند در ارتباط با موضوع محیط زیست دریایی نیز اهتمام جدی داشته باشیم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دریانوردی (PMO)">سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهارداشت: در حوزه توسعه زیرساخت های بندری در سال های گذشته اقدام های متعددی انجام گرفته که باعث رونق تجارت و افزایش تردد شناورهای تجاری در بنادر استان شده است.

وی تاکید کرد: با توسعه زیرساخت های بندری می توان به افزایش تجارت دست یافت.

 

ارجمند زاده با بیان اینکه افزایش صادرات از بندر بوشهر باید مدنظر قرار گیرد، ادامه داد: در حوزه زیرساخت های مرتبط با توسعه فعالیت های صادراتی کارهای خوبی انجام شده ولی باید بررسی لازم برای ظرفیت های صادراتی استان بوشهر صورت گیرد./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcaayn0.49nay15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما