تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 78432
از ابتدای سال ۹۷ تا پایان تیر ماه، ۵۴۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان آذربایجان غربی اجرا شده است.
۵۴۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان آذربایجان غربی اجرا شده است
به گزارش زیست آنلاین، مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی؛ با اعلام این مطلب افزود: این شرکت برای بهره مندی مناطق بی بهره از نعمت گاز طبیعی و جبران عقب ماندگی ها خصوصا در بخش روستایی، برنامه ریزی گسترده ای برای گازرسانی انجام داده است به طوری که نزدیک به هزار روستای استان در مراحل مختلفی از مطالعه، طراحی و اجرای عملیات گازرسانی قرار دارند.
علیرضا شیخی ادامه داد: بر این اساس در ۴ ماه گذشته، ۹ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی استان به شبکه گازرسانی کشور متصل شده است.
این مقام مسئول با اشاره به بافت جغرافیایی منطقه، تصریح کرد: با وجود کوهستانی بودن استان و سختی مسیرهای عبور و مرور که باعث افزایش هزینه تمام شده و زمان اجرای پروژه ها می شود، شرکت گاز استان آذربایجان غربی در بسیاری از شاخص ها یکی از موفق ترین شرکت های گاز استانی در سطح کشور است. 
وی اظهار کرد: در همه بخش های گازرسانی روستایی، شهری، صنایع و غیره عزم جدی به کار برده ایم تا زمینه و بستر توسعه و شکوفایی استان را به سهم خویش فراهم آوریم که تا به اینجا نیز در سایه الطاف الهی ، تلاش مجموعه همکاران و حمایت های مسئولین استانی گام های بسیار مثبتی در این خصوص برداشته شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی با اشاره به سهم ۷۰ درصدی گاز طبیعی در سبد انرژی استان، تصریح کرد: سرمایه اجتماعی و مشارکت مردمی یکی از مهمترین عوامل توسعه و اجرای پروژه های عمرانی است که خدمت رسانی در زمینه گازرسانی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی ابراز امیدواری کرد که با تأمین اعتبارات و تخصیص منابع و نیز هماهنگی و مساعدت های مستمر بین نهادی، زمینه برای برداشتن گام های مهم در تامین انرژی لازم برای توسعه استان و رشد شاخص رفاه مردمان شریف آن بیش از پیش فراهم شود./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcdxo05.yt0js6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما