تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۵
کد مطلب : 78380
براتی مدیر کارخانه اتوبوس سازی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید این اتوبوس ها روزانه در کارخانه ۷ دستگاه و حدودا ۱۵۰ دستگاه در ماه است گفت : از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس یورو ۴ تولیدی این واحد به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه شده که در صورت ادامه روند نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور در سال آینده به ۲ برابر افزایش پیدا می کند.
اتوبوس‌ های یورو ۴ ساخت سمنان به سایر استان‌ ها صادر می شود
به گزارش زیست آنلاین، امروزه با گسترش شهرک های صنعتی و افزایش وسایل نقلیه، روز به روز آلودگی هوا در حال افزایش است. زمانی که دود و گازهای مضر وارد هوا می شود سلامتی انسان ها را تهدید می کند. آلودگی هوا مهم ترین عامل ایجاد سرطان است. اما در استان سمنان با تولید اتوبوس های یورو ۴ سازگار با محیط زیست گامی موثر در کاهش آلودگی هوا برداشتند.

 

محصولات متنوع این کارخانه اتوبوس سازی غرب آسیا حالا نه تنها در تولید، اشتغال و صادرات بلکه در حفاظت از محیط زیست هم جایگاهی خاص یافته است. پارسین مدل یورو۴ یکی از انواع اتوبوس های سازگار با محیط زیست و منطبق با استانداردهای روز دنیا است و تماما محصول تلاش دانش بنیان متخصصان داخلی در این کارخانه است که به تازگی به بازارهای داخلی و خارجی وارد شده است.

 

ضریب آلایندگی اتوبوس‌های یورو ۴ صفر است
اکبری رئیس هیات مدیره شرکت اتوبوس سازی سمنان با بیان اینکه این اتوبوس ها طراحی ایران است که امروزه به کشورهای دیگر از جمله ۱۵۰ دستگاه به پاکستان و تعداد قابل توجهی به اکراین صادر می شود گفت: اتوبوس هایی که امروز به بازار عرضه می کنیم تماما از استانداردهای روز اروپا بهره برده، ضریب آلایندگی این اتوبوس‌ها صفر است و یکی از بهترین محصولاتی است که در دنیا تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت این اتوبوس های حامی اقتصاد و محیط زیست کشور به عوامل حامی این صنعت نیازمند است تصریح کرد: عدم ثبات نرخ ارز، عدم ثبات قوانین گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده از جمله مشکلات تولید این اتوبوس ها است.

 

اتوبوس‌های یورو ۴ ساخت سمنان به سایر استان‌ها صادر می‌شود
براتی مدیر کارخانه اتوبوس سازی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید این اتوبوس ها روزانه در کارخانه ۷ دستگاه و حدودا ۱۵۰ دستگاه در ماه است گفت : از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس یورو ۴ تولیدی این واحد به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه شده که در صورت ادامه روند نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور در سال آینده به ۲ برابر افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه با تولید این اتوبوس ها زمینه اشتغال هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و ۴ هزار نفر غیر مستقیم فراهم شده است افزود: در همین مدت کوتاه عرضه به بازار، اتوبوس های یورو ۴ درون شهری این کارخانه در شهرهای مشهد مقدس، اصفهان، قزوین و اهواز با هدف کاهش آلودگی هوا به کار گرفته شده است.

مدیر کارخانه اتوبوس سازی با اشاره به اینکه قابلیت تولید این اتوبوس ها ۳ هزار دستگاه در سال است، گفت: اتوبوس های یورو ۴ مجهز به فیلتر DPF است که سبب می شود درصد آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز کاهش پیدا کند.

اتوبوس سازگار با محیط زیست

 

با تولید ملی به کشورهای دیگر نیازی نداریم
اکبر یکی از کارکنان کارخانه گفت: در عین حال که کارکنان این کارخانه جوان است اما با تجربه هستند.

وی افزود: ما با تولید ملی به کشورهای دیگر نیازی نداریم و افتخار می کنیم که به کشورها و استان های دیگر صادرات داریم.

 

اصفهان پیشقدم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری
اصفهان یکی از هفت کلان شهر کشور با خرید اتوبوس های یورو ۴ گامی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری برداشته است.

استاندارد یورو 4 در توبوس های سمنان

نوروزی شهردار اصفهان گفت: بیش از ۱۵۰ اتوبوس یورو ۴ قبلا برای کاهش آلودگی هوای اصفهان خریداری کردیم و امروز هم ۳۴ دستگاه اتبوس یورو ۴ تحویل می گیریم.

حالا که تولیدکنندگان داخلی توان خود را برای تولید این اتوبوس ها ثابت کردند اختصاص اعتبار مناسب از سوی دولت برای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری گام مهمی برای کاهش آلایندگی شهرها به حساب می آید. مینی بوس های یورو ۴ و اتوبوس های گاز سوز یورو ۶ محصول جدید این شرکت و در مرحله شماره گذاری است که در آینده نزدیک وارد بازار خودرو خواهد شد./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcfxmde.w6dccagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما