تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 78348
استاندار مازندران گفت: ۴۸۰ میلیون یورو منابع مالی از طریق فاینانس برای تکمیل سد هراز نیاز است.
تکمیل سد هراز نیازمند 480 میلیون یورو منابع است
به گزارش زیست آنلاین ، محمد اسلامی  در حاشیه برداشت مکانیزه برنج در گفتگو با خبرنگاران درباره تکمیل سد هراز با اشاره به اینکه این سد از پروژه های ملی است گفت: ۴۸۰ میلیون یورو از طریق فاینانس برای این سد نیاز است و در حال پیگیری برای تامین منابع مالی هستیم.

وی تصریح کرد: اگر منابع مالی سد تامین شود تکمیل سد چهار سال طول می کشد و در حالت فوری به ۸۰ میلیارد تومان برای جاده سد هراز و تونل آن نیاز داشتیم که تامین شد.

استاندار مازندران اظهار امیدواری کرد ۱۱ کیلومتر جاده حاشیه سد هراز سریعتر ساخته شود تا اجرای پروژه سد هراز نیز انجام شود.

اسلامی درباره وضعیت بازار برنج و برنامه های دولت اظهار داشت: طبق روال گذشته اراده دولت بر این بوده تا در فصل برداشت واردات برنج ممنوع شود و این طرح همه ساله انجام می شود.

وی افزود: امسال نیز با سه امضای استانداران شمالی با رئیس جمهور مکاتبه کردیم تا واردات برنج از ۳۰ تیرماه تا ۳۰ آبانماه ممنوع شود تا تولیدات کشاورزی مازندران با مشکل ایجاد نشود.

وی با اشاره به کمبود برنج و در پیش بودن ایام ذی الحجه و محرم و صفر بر لزوم تنظیم بازار برنج تاکید کرد و گفت: در این ایام ستاد تنظیم بازار تصمیم گیری می کند./ منبع: اقتصاد ایران

https://zistonline.com/vdcjotea.uqeoxzsffu.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما