تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 78333
در آستانه روز ملی محیط‌بان، علیرضا بیرانوند-دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشور- با تعدادی از محیط‌بانان دیدار کرد.
علیرضا بیرانوند به همیاری در محیط زیست دعوت شد
به گزارش زیست آنلاین، در آستانه روز ملی محیط‌بان، در بخش ابتدایی این میزگرد، علیرضا بیرانوند - دروازه‌بان تیم ملی - که درخشش خوبی هم در بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ داشت با حضور در جمع محیط‌بانان نسبت به ضرورت حفظ محیط زیست تاکید کرد و محیط بانان نیز با تقدیر از زحمات این ورزشکار ملی از وی دعوت کردند که به عنوان همیار محیط زیست آنها در این مسیر همراهی کند.

محیط‌بان مسعود صمدیه در این دیدار با بیان اینکه محیط زیست برای همه شهروندان است، گفت: اکثر جوانان در فضای مجازی حضور دارند و اخبار مربوط به ورزشکاران را دنبال می‌کنند. بنابراین ورزشکاران نقش الگو برای جوانان دارند.

وی با اشاره به تاثیر اجتماعی حمایت ورزشکاران از محیط زیست اظهار کرد: دیدار بیرانوند با محیط‌بانان قطعا برد تبلیغاتی خوبی برای محیط زیست دارد به عنوان مثال شکارچی که ورزش فوتبال را دوست دارد و هوادار علیرضا بیرانوند است؛ وقتی می‌بینید که این بازیکن هوادار محیط زیست است این موضوع در برخورد و نگاه او نسبت به محیط زیست تاثیر خواهد گذاشت.

این محیط‌بان باسابقه منطقه طالقان ادامه داد: علیرضا بیرانوند عکسی با لباس محیط‌بانی گرفت. قطعا این کار در سطح دنیا هم برای این بازیکن خوب کشورمان و هم محیط زیست بار مثبتی ایجاد می‌کند. در دنیا می‌گویند این ورزشکار با رنجرها عکس گرفته است و در ایران هم می‌گویند که حامی محیط‌بانان و محیط زیست است./ منبع: ایسنا

https://zistonline.com/vdcdss05.yt0js6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما