تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 75293
جلسه رفع موانع سرمایه گذاری برگزار شد و به بررسی مشکلات برخی از شرکت های اقتصادی پرداخته شد، در این جلسه مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: محدودیتی برای توسعه انرژی پاک در استان تهران وجود ندارد.
محدودیتی برای توسعه انرژی پاک در استان تهران وجود ندارد
به گزارش زیست آنلاین، کیومرث کلانتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به مشکل شرکت نیروگاه دربندسر گفت: در استان تهران هیچ محدودیتی برای توسعه برق خورشیدی و انرژی پاک وجود ندارد و در شکل گیری فعالیت ها باید قانون مناطق حفاظت شده و عدم واگذاری به غیر رعایت شود.

 

در ادامه معاون امور اقتصادی استانداری در خصوص مشکل سهمیه آب اتحادیه تخصصی گل محمدی گفت:جلسه ای برای بررسی آب سد نمرود و تقسیم بندی آب کشاورزی و صنعتی در آن منطقه با حضور استاندار و وزیر نیرو برگزار می شود و نتیجه آن، تصمیم مشکل سهمیه آب اتحادیه گل محمدی را مرتفع خواهد کرد.

 

بر اساس این گزارش در این جلسه  طی دستوری که از سوی محمد حسین مقیمی، استاندار تهران صادر شد مقرر شد، مشکلات ۴ شرکت تولیدی و صنعتی در بخش های بانکی، زیست محیطی و منابع طبیعی رفع شود.

 

گفتنی است که در این جلسه مشکلات شرکت های نیروگاه برق دومگا واتی دربند سر با ٢٠٠ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۵٠٠ نفر غیر مستقیم،شرکت البسه ال سی من، شرکت دارویی تاج گل و اتحادیه گل محمدی تا ۱۰۰۰ نفر اشتغال در زمان برداشت ،در بخش های بانکی،زیست محیطی،منابع طبیعی  و تخصیص سهمیه آب بررسی شد./ انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcfm0de.w6dt1agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما