تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 74220
نقش SMEها و استارتاپ‌ها در انتقال فناوری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر» عنوان نشستی است که با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ برگزار شد.
انتقال فناوری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر
به گزارش زیست آنلاین،  از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومین نشست تجاری و انتقال فناوری با رویکردی بر حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ برگزار شد.

در این نشست مدیران شرکت‌های فعال داخلی و خارجی حوزه انرژی‌های جدیدپذیر حضور داشتند و زمینه برای تعامل و انتقال تجارب به یکدیگر فراهم شد.

همچنین پنل «نقش SMEها و استارتاپ‌ها در انتقال فناوری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر» با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی در این نشست برگزار شد.

افراد حاضر در این پنل هریک چالش های پیش رو برای انتقال فناوری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر را مورد بررسی قرار دادند.

در این پنل تقوی نیا مدیر شرکت شریف سولار چالش ها و ظرفیت های توسعه فناوری در حوزه انرژی تجدیدپذیر در ایران را مورد بررسی قرار داد.

همچنین خدیویان از گروه شرکت های پارس جهد درباره جذب و سرمایه گذاری بر هسته کوچک توسعه محصول فناورانه توضیحاتی ارائه داد.

 

اسدی مدیر دفتر تجاری سازی و اکتساب فناوری پژوهشگاه نیرو نیز ضمن معرفی ظرفیت ها و سازوکارهای حمایتی پژوهشگاه نیرو در حمایت از شرکت های نوپا حوزه تجدیدپذیر آمادگی برای حمایت از شرکت های این حوزه را اعلام کرد و راهکارهای همکاری فناورانه با کشورهایی چون کشورهای دی ۸ را بیان کرد.

 

سخنرانی محمودی از مشاوران ساتبا با عنوان ظرفیت و جایگاه انرژی های تجدیدپذیر در ایران و بیان تجربه های جهانی در توسعه تجدیدپذیر ها، جلسه ارائه فعالیت های شرکت هایی در حوزه انرژی بادی و خورشیدی، معرفی محصولات و خدمات و فعالیت های آنها نیز بخش های دیگری از این نشست بود. در پایان نیز جلسات کوتاه B۲B جهت شکل گیری همکاری با طرف های خارجی برگزار شد.

 

در این رویداد، نماینده دی ۸ و نمایندگانی از کشورهای مالزی و نیجریه حضور داشتند./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdce7w8f.jh8ewi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما