تاریخ انتشار :شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۰
کد مطلب : 74075
دبیر علمی نشست آموزشی توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی گفت: این نشست فرصتی است تا افراد با مهارت‌های پیمایش میدانی از جمله شیوه جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، مصاحبه و مشاهده هدفمند و نیز چالش‌های مدیریتی توسعه اندیشیده نشده گردشگری بیشتر آشنا شوند.
چالش مهم گردشگری ایران
به گزارش زیست آنلاین، محمود ضیایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه شناخت شکاف موجود میان مبانی نظری و واقعیت‌های عملی موجب می‌شود تا مدیران و برنامه ریزان صنعت گردشگری طرح‌های کاربردی و موثرتری برای تحقق توسعه پایدار گردشگری کشور ارائه کنند اظهار داشت: نشست آموزشی توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی فرصتی را فراهم می‌کند تا شرکت کنندگان با مهارت‌های پیمایش میدانی از جمله شیوه جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، مصاحبه و مشاهده هدفمند و نیز چالش‌های مدیریتی توسعه اندیشیده نشده گردشگری بیشتر آشنا شوند.

دبیر علمی نشست آموزشی توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی - مدیریت جاذبه، زیرساخت، بازاریابی، منابع انسانی و سازمان را از اهم محورهای آموزشی نشست توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی عنوان کرد و گفت: دانشگاه گریفیت کشور استرالیا تجربه خوبی در پیاده سازی طرح‌های کارآفرینی و تحقق توسعه پایدار دارند که این همایش می‌تواند منجر به انتقال دانش و تجربه به مدیران، فعالان و دانشجویان باشد.

این استاد گردشگری ادامه داد: انتظار می‌رود در فرصتی که در این کارگاه برای شنیدن چالش‌های مدیریتی از زبان مسئولین و مدیران اجرایی این مقصدها پیش می‌آید دانشجویان به درک ملموس تر و واقعی تری از چالش‌های توسعه گردشگری در زمان اجراء برسند.

ضیایی افزود: در بخش اکوتوریسم، مهارتهای کمپینگ، آشنایی با اکوسیستم‌های جنگلی و کوهستانی و مدیریت گردشگری در مناطق تحت حفاظت آموزش داده خواهد شد، همچنین سخنران اصلی این نشست پروفسور رالف باکلی از دانشگاه گریفیت استرالیا است.

گفتنی است، دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری اتاق بازرگانی ایران و دانشگاه گریفیت استرالیا نشست آموزشی " توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی" را روز ۲۶ تیر ماه برگزار می‌کند./ منبع: تسنیم

https://zistonline.com/vdccpxqm.2bq0m8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما