تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۶
کد مطلب : 69963
نسبت به مصرف مازوت حساسیت‌های اجتماعی و محیط زیستی بالایی وجود دارد و اگر نخواهیم در آینده خسارت سنگینی، برای درمان و حذف آثار و خسارات ناشی از این موضوع را بپردازیم، ستاد بحران باید هر چه سریعتر در زمینه رفع بحران آلودگی هوا و استفاده از سوخت گاز بجای مازوت برنامه ریزی نماید.
 هشدار زیست محیطی فرماندار جدید به نیروگاه برق نکا
به گزارش زیست آنلاین،  با حضور توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری نکا، جلسه ستاد بحران استان در نیروگاه شهید سلیمی برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا، در این نشست بیان داشت: برنامه ریزی و همکاری برای کاهش آلودگی هوا در استان و شهرستان از وظایف همه دستگاه‌ها و مدیران اجرایی می‌باشد.

توحیدی مقدم با اشاره به اینکه استفاده از آب و هوای سالم و پاک کمترین حق انسانی و اساسی هر شهروندی است اظهار داشت: درد را همه می‌دانیم و نیاز به درمان است که بخشی از این درمان باید در کوتاه مدت باشد و برای بخش دیگر از آن باید سیاست بلندمدت اجرا شود.

این مسول افزود: نسبت به مصرف مازوت حساسیت‌های اجتماعی و محیط زیستی بالایی وجود دارد و ما امروز کماکان با مشکل آلودگی هوا مواجه هستیم و همه ما از یک مجموعه هستیم، اگر قرار است که این مشکل آسیب شناسی شود، باید ورود جدی به آن داشته باشیم.

توحیدی مقدم ادامه داد: اگر نخواهیم در آینده خسارت سنگینی، برای درمان و حذف آثار و خسارات ناشی از این موضوع را بپردازیم، ستاد بحران باید هر چه سریعتر در زمینه رفع بحران آلودگی هوا و استفاده از سوخت گاز بجای مازوت برنامه ریزی نماید./ منبع:برق نیوز

https://zistonline.com/vdcc1oqe.2bqoe8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما