تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 69871
زیست آنلاین: سازمان انرژی فدرال (FEMP)، سعی دارد با هدف ارائه اطلاعات در مورد فرصت های موجود و ایجاد برنامه های انگیزشی مختلف، بودجه اختصاص یافته هر ایالت در سرمایه گذاری بیشتر از انرژی های تجدید پذیر را فراهم آورد.
برنامه های انگیزشی به منظور استفاده از انرژی های تجدید پذیر
به گزارش زیست آنلاین،  اکثر ایالت ها برنامه هایی تقویتی و انگیزشی در جهت کمک به جبران هزینه های ناشی از انرژی و افزایش رغبت عمومی به انرژی های تجدید شونده پیشنهاد می دهند. 
در همین راستا، برنامه فوری فدرال انرژی تحت عنوان(FEMP)، با هدف ارائه اطلاعات صحیح در مورد فرصت های و برنامه های انگیزشی مختلف، سعی دارد تا بودجه موجود هر ایالت به سازمان های فدرال را افزایش دهند و بدین ترتیب موجبات استفاده بیشتر از انرژی های تجدید پذیر را فراهم آورد.


لازم به ذکر است، FEMP برای ایجاد دستورالعمل به منظور اجرای برنامه های انگیزشی، دارای مجوزی تحت عنوان ۴۲ U.S.C است. 


در واقع FEMP اطلاعاتی در مورد دسترسی به بهره وری بیشتر از منابع انرژی قابل تجدید و چگونگی سرمایه گذاری مناسب در منابع این نوع انرژی ها ارائه می دهد، برخی از این اطلاعات به شرح زیر است:
۱)    سیاستگذاری درست در برنامه های عمومی آب و برق، تاسیس آژانس های دولتی یا خصوصی برای گسترش فعالیت در این زمینه و افزایش سرمایه با ایجاد پرداخت بیشتر مالیات بر ارزش افزوده، همچنین پیشنهاد می کند، بخشی از مزایای این سیستم، در قالب بخشی از قوانین یا مقررات بازسازی گردد.


۲)    برنامه های سودمند در مناطق مستعد محلی که می توان آن ها را با پرداخت خدمات محلی به راختی به اجرا در آورد.


۳)    حمایت بیشتر سازمان های دولتی از برنامه های طراحی شده برای ترویج بهره وری انرژی و سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر و به طور معمول دستیابی به درآمد و مالیات بیشتر.


۴)    برنامه های مدیریتی دقیق با هدف کاهش انگیزه و تقاضا در مصرف بالا انرژی  ودر مقابل اطمینان بیشتر به سیستم و شرایط بازار در ارائه انرژی های تجدید پذیر./ منبع: energy.gov

https://zistonline.com/vdca6ani.49no015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما