تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : 69867
در سالیان اخیر با پیشرفت چشمگیر استارتاپ ها، هنرمندان مشهوری همچون اشتون کاچر، مک همر، مدونا، جاستین بیبر و ...به سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها پرداخته اند یا خود یک استارتاپ ایجاد نموده اند.
وقتی سلبریتی ها به سرمایه گذار استارتاپ ها تبدیل می شوند
به گزارش زیست آنلاین، قرار گرفتن قطب سرگرمی و مرکز توسعه و سرمایه گذاری تکنولوژی امریکا در یک ایالت (کالیفرنیا) موجب شده است که دو دنیای متفاوت هالیود و سیلیکون ولی بر هم اثرگذار باشند. در سالیان اخیر با پیشرفت چشمگیر استارتاپ ها، هنرمندان مشهوری همچون اشتون کاچر، مک همر، مدونا، جاستین بیبر و ...به سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها پرداخته اند یا خود یک استارتاپ ایجاد نموده اند. 

 یکی از سلبریتی هایی که در حوزه محیط زیست و انرژی اقدامات زیادی انجام داده است، لئوناردو دیکاپریو است که در سال ۱۹۹۸ پس از بازی در فیلم تایتانیک بنیادی به نام خود ایجاد کرد. وی علاوه بر سخنرانی های متعدد و شرکت در تجمعات در حمایت از فعالیت ها زیست محیطی، اقدام به تولید فیلم های مستند برای آگاه ساختن مردم جهان در خصوص پیامدهای گرمایش جهانی نموده است.

دیکاپریو به تازگی در یک استارتاپ توسعه دهنده سیستم های خورشیدی off-grid در کشور گواتمالا سرمایه گذاری نموده است. این استارتاپ در طی چند سال موفق به ارائه خدمات به حدود ۶۰،۰۰۰ خانوار در مناطقی که به برق دسترسی لازم ندارند، شده است و پیش بینی می کند تا سال ۲۰۲۰ تعداد مشتریان خود را به یک میلیون نفر برساند./ منبع: دیده بان انرژی
 

https://zistonline.com/vdcfecdv.w6d1vagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما