تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 69795
بررسی های جدید کارشناسان استرالیایی در زمینه محیط زیست نشان می دهد که مصرف غذاهای ارگانیک تنها برای مدت یک هفته میزان مواد سمی بدن را تا ۹۰ درصد کاهش می دهد.
رژیم "ارگانیک" بگیرید تا سموم بدنتان دفع شود
به گزارش زیست آنلاین،  و ترجمه از سایت نچرال نیوز، هنگامی که افراد در مورد مواد شیمیایی کشنده موجود در بدن خود آگاهی می یابند، نخستین پرسشی که به ذهن آنها می رسد این است که چگونه می توانیم این مواد شیمیایی را از بدن خود دفع کنیم؟
استفاده از مواد شیمیایی در غذاها آنقدر رایج است که حذف کلی آنها در نگاه اول امری غیرممکن است. علاوه بر این از این حقیقت مسلم غفلت کرده و یا اینکه خیلی دیر متوجه می شوند که باید فکری به حال بدن خود بکنند.
این در حالی است که بررسی های جدید کارشناسان استرالیایی در زمینه محیط زیست نشان می دهد که مصرف غذاهای ارگانیک تنها برای مدت یک هفته میزان مواد سمی بدن را تا ۹۰ درصد کاهش می دهد. این موضوع آنقدر ساده است که بسیاری آن را باور نمی کنند.
به طور کلی، غذای ارگانیک یا طبیعی، به غذایی گفته می‌شود که بدون دخالت یا بدون مصرف آفت‌کش‌ها، کودهای شیمیایی و ترکیبات اصلاح شده ژنتیکی تولید شده باشد. در واقع کشاورزی ارگانیک، شیوه‌ای از کشاورزی است که در تمامی مراحل کاشت تا برداشت، جمع آوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی از کود شیمیایی استفاده نمی‌کند.
در بررسی های صورت گرفته در دانشگاه RMIT استرالیا مشاهده شد افرادی که بیشتر رژیم خود را به غذاهای ارگانیک اختصاص می دهند، سموم بیشتری از بدنشان دفع می شود. در این بررسی ها از ۱۳  فرد بزرگسال خواسته شد تا در رژیم غذایی خود ۸۰ درصد از غذاهای ارگانیک استفاده کنند.
نمونه آزمایش ادرار این افراد پس از یک هفته نشان داد که میزان "dialkylphosphate" بدن این افراد در مقایسه با دیگران حدود ۸۹ درصد کاهش یافته است. بدن انسان این ماده شیمیایی را برای شکستن "organophosphate" تولید می کند./ منبع: ایمنا

https://zistonline.com/vdcftedv.w6d11agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما