تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 69708
مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به منظور جبران کاهش درآمد ناشی از حذف آب بهای دریافتی از کشاورزان در حوزه آبریز هراز به وزارت نیرو (شرکت سهامی آب منطقه‌ای مازندران) اختصاص یافت.
تسهیلات ۳۵۰ میلیون دلاری برای طرح انتقال آب سیستان
به گزارش زیست آنلاین، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حجت ‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری به بررسی و تصویب تعدادی از پیشنهادهای مربوط به آیین‌نامه‌های قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور پرداخت.

هیأت وزیران در این جلسه همچنین به منظور تکمیل طرح انتقال آب کشاورزی با لوله به ۴۶ هزار هکتار اراضی دشت سیستان، آیین‌نامه اجرایی مربوط به آن را به تصویب رساند.

به موجب این آیین‌نامه، مبلغ ۳۵۰ میلیون دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی به صورت تسهیلات با نرخ سود متعارف نظام‌نامه آن صندوق برای تکمیل طرح انتقال آب کشاورزی با لوله در سطح (۴۶) هزار هکتار اراضی سیستان، به وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو اختصاص می‌یابد.

با تصویب هیأت وزیران، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به منظور جبران کاهش درآمد ناشی از حذف آب بهای دریافتی از کشاورزان در حوزه آبریز هراز به وزارت نیرو (شرکت سهامی آب منطقه‌ای مازندران) اختصاص یافت./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcjoaem.uqehyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما