تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 69638
زیست آنلاین: این گروه با شعار "تجدید پذیر، ۱۰۰ درصد انرژی پاک" خواستار کنار گذاری سوخت های فسیلی برای دستیابی به  ۱۰۰ درصد انرژی پاک" شدند.
گروه اعتراضی در نیویورک خواستار استفاده از انرژی پاک شدند
به گزارش زیست آنلاین، یک گروه از فعالان محیط زیست و نمایندگان محلی در روز دوشنبه در تالار شهر مرکزی نیویورک، در جهت دستیابی بیشتر به انرژی های تجدید پذیر تظاهرات کردند.
این گروه با شعار "تجدید پذیر، ۱۰۰ درصد انرژی پاک" خواستار کنار گذاری سوخت های فسیلی برای دستیابی به  ۱۰۰ درصد انرژی پاک" شدند.
Johnstown شهردار منطقه Vern Jackson، نماینده مجلس James Tediscos ، Jennifer Donovanو Councilman دیگر نمایندگان نیویورک نیز در راه تلاش برای دستیابی و حفظ انرژی تجدید پذیر بیشتر و حفظ محیط زیست هستند.
گروه معترضین اعلام کردند، ما می خواهیم بدانیم که Johnstown چه کارهایی را برای از بین بردن سوخت های فسیلی و دستیابی به انرژی های تجدیدپذیر انجام داده است، 
Johnstown نیز در پاسخ به گروه معترضین گفت: "من هم طرفدار حفظ محیط زیست هستم و محیط زیست برای من نیز بسیار مهم است."
او با اشاره و تاکید بر هزینه های سنگین تامین وسایل نقلیه الکتریکی، اعلام کرد، با اجرای برنامه های زیست محیطی خود منجر به جایگزینی ۸۳۱ چراغ خیابانی با چراغ های LED شده است. 
وی افزود، من افتخار می کنم که به حمایت از نیروهای پیشرو در پیشبرد استفاده بیشتر از انرژی های پاک بپردازم، اصلاحیه قانون اساسی که میلیونها دلار در سال برای مالیات دهندگان صرفه جویی خواهد کرد برای کمک به محیط زیست و رویکردهای آن ایده بسیار مناسبی خواهد بود.
همچنین، James Tediscos  نماینده مجلس نیز، با حمایت از قوانینی را که در سال ۲۰۱۷  در زمینه مدیریت آبراهه های داخلی به امضاء رسانده بود، اظهار داشت از این پس تاکید بیشتری در مبحث مدیریت آب خواهد داشت.
او همچنین بیان کرد که در نظر دارد با  دریافت کمک های مالی دولت و فدرال برای احیای دریاچه ها و تالاب ها و کمک برای افزایش گردشگری و حفاظت از محیط زیست تلاش کند.
او افزود: من همچنین از ۱۰۰ ایستگاه شارژ سریع الکتریکی حمایت کرده ام و کمیسیون خدمات دولتی ایالت نیویورک را برای ساختن این طرح به واقعیت تبدیل کرده ام و به شدت از اشکال جایگزین انرژی در مباحث مشابه دیگر نیز پشتیبانی خواهم کرد و در نهایت اظهار کرد از قوانین حمایتی برای ایجاد صندوق موقت سوخت جایگزین برای سرمایه گذاری در انرژی های جایگزین پاک و سبز و از بین بردن سوخت های فسیلی فعالیت های لازم را به سرعت به اجرا درآورد .و از مردم نیز خواست تا با استفاده از وسایل نقلیه، بازیافت، کاشت درختان، صرفه جویی در مصرف برق، حفظ آب و مبارزه با آلودگی در این راستا تاثیر گذار باشند./ منبع: leaderherald

https://zistonline.com/vdcbw0b0.rhb9fpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما