تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۰
کد مطلب : 69501
در حال حاضر ۲۳ اقامتگاه بوم‌گردی، ۱۲ اردوگاه گردشگری، ۱۷۴ خانه مسافر، ۲ هزار و ۶۸۰ تخت اقامتی، ۴۲ دفتر مسافرتی، هفت سفره ‌خانه، ۱۹ مرکز رزرواسیون و اطلاع رسانی و ۱۲ مجتمع تفریحی دراین استان وجود دارد.
چهارمحال و بختیاری ظرفیت پذیرش 10 میلیون گردشگر را دارد
به گزارش زیست آنلاین، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان شامگاه یکشنبه در جریان افتتاح بیست و سومین اقامتگاه بوم گردی استان در شهر کیان اظهار کرد: امروزه گردشگری به عنوان مهمترین صنعت، نقش موثری در رشد و توسعه اقتصادی جوامع دارد، از این رو می طلبد تا مسئولان دست اندر کار آگاهانه به جذب گردشگر و ایجاد زیرساخت های لازم بپردازند.

وی تصریح کرد: جاذبه های طبیعی بکر و زندگی عشایری ۲ شاخصه مهم این استان در رونق صنعت گردشگری است که هر مسافر را جذب این ظرفیت ها می کند.

 بیست و سومین اقامتگاه بوم گردی چهارمحال و بختیاری در شهر کیان با ۷۰۰ مترمربع مساحت و با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و ۴ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

این اقامتگاه پنج اتاق با ظرفیت اسکان ۲۵ نفر و پذیرایی ۱۵۰ نفر را در شبانه روز دارد.

با بهره برداری از اقامتگاه بوم گردی کیان برای ۱۰ نفر به‌ صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

در حال حاضر ۲۳ اقامتگاه بوم‌گردی، ۱۲ اردوگاه گردشگری، ۱۷۴ خانه مسافر، ۲ هزار و ۶۸۰ تخت اقامتی، ۴۲ دفتر مسافرتی، هفت سفره ‌خانه، ۱۹ مرکز رزرواسیون و اطلاع رسانی و ۱۲ مجتمع تفریحی دراین استان وجود دارد./ منبع: برنا

https://zistonline.com/vdca6mni.49now15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما