تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 69439
سیاست‌های زیست‌محیطی پکن، تعیین سهمیه ویژه برای خودروهای برقی و همچنین چاره‌اندیشی برای ترافیک سنگین در کلان‌شهرهایی مانند پکن، خودروسازانی چون فولکس‌واگن را به فکر تغییر الگوی تولید انداخته است.
مهمترین نمایشگاه خودرو جهان در پکن برگزار می‌شود
به گزارش زیست آنلاین، خودروسازان آلمانی هنوز هم بیشترین درآمد را در چین کسب می‌کنند. به همین دلیل آنها باید خود را با مختصات این بزرگترین بازار خودرو جهان وفق دهند. سیاست‌های پکن سبب شده که خودروسازان مطرح الگوی تولید را تغییر دهند.

مهمترین نمایشگاه خودرو جهان در سال جاری در پکن، پایتخت چین برگزار می‌شود. چین با فاصله زیادی با دیگران، بزرگترین بازار خودرو جهان است. خودروسازان آلمانی در چین درآمد قابل‌توجهی دارند. در حال حاضر سالانه ۲۵ میلیون خودرو سواری در چین فروخته می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که این عدد در سال‌های آینده به ۳۵ میلیون سواری در سال افزایش یابد.

بازار چین برای فولکس‌واگن آلمان بسیار مهم است. این کمپانی غول‌آسای آلمان بیش از نیمی از تولید خود را در چین می‌فروشد. فروش فولکس‌واگن در چین همچنان روندی صعودی دارد. مشکل آلایندگی خودروهای دیزلی هم بر خلاف آمریکا و اروپا چندان جدی گرفته نمی‌شود. در چین تمرکز بیشتر بر فناوری‌های نوین و خودروهای بزرگ و پرقدرت است.

اما سیاست‌های زیست‌محیطی پکن، تعیین سهمیه ویژه برای خودروهای برقی و همچنین چاره‌اندیشی برای ترافیک سنگین در کلان‌شهرهایی مانند پکن، خودروسازانی چون فولکس‌واگن را به فکر تغییر الگوی تولید انداخته است./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcaoyni.49noe15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما