تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۰
کد مطلب : 69423
محققان راه هایی ساده برای کمک به زمین و نجات آن از نابودی مطرح می‌کنند.
روش‌هایی ساده برای نجات زمین
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از ارث، راه‌های زیادی برای کمک به نجات سیاره زمین وجود دارد اما از ساده‌‎ترین راه‌های کمک به زمین می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

خودداری از خرید بطری آبخودداری از استفاده از بطری‌های پلاستیکی می‌تواند کمک بسیاری به کاهش تولید بطری‌های پلاستیکی کند. سالانه حدود ۴۸۰ میلیارد بطری آب پلاستیکی مصرف می‌شود. آمریکایی‌ها به تنهایی ۳۵ میلیارد بطری هر ساله مصرف می‌کنند که بسیاری از این بطری‌ها به طبیعت وارد می‌شود و بسیار نگران‌کننده است.

داوطلب شدن برای پاکسازی محیط زیستهر فردی می‌تواند پاکسازی منطقه به خود را شروع کند تا در طبیعت کمتر شاهد زباله‌های پلاستیکی باشیم.

مصرف کمتر گوشتمحققان دانشگاه لوند اظهار کردند: رژیم غذایی گیاهی یکی از موثرترین روش‌های مقابله با تغییرات آب‌ وهوایی است علاوه بر این، رژیم‌های گیاهی برای بدن بسیار مفید هستند.

تغییر شیوه زندگی و کسب و کارسعی کنید از فروشگاه‌هایی خرید کنید که کیسه‌های پلاستیکی کمتری استفاده می‌کنند و یا از رستوران‌هایی غذا تهیه کنید که کمتر وسایل و ظروف پلاستیکی را مصرف می‌کنند.

استفاده از روش‌های سبزتشویق به استفاده از پانل‌های خورشیدی و سیستم جمع‌آوری آب باران از روش‌های بسیار موثر در این حوزه است.

کاشت گیاهان بومیوجود گیاهان بومی برای هر منطقه به منزله صرفه‌جویی در مصرف آب و تصفیه آب و هواست.

هرفردی می‌تواند با انجام حتی یکی از روش‌های بالا، به نجات سیاره زمین کمک بسیاری کند./ منبع:  ایسنا

https://zistonline.com/vdcdso09.yt0nx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما