تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۰
کد مطلب : 69408
مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی از درخواست ۳میلیارد دلار استقراض از کشورهای خارجی برای احیای دریاچه ارومیه خبر داد.
درخواست کمک ۳ میلیارد دلاری دولت  برای احیای دریاچه ارومیه
به گزارش زیست آنلاین، مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی از درخواست کمک ۳ میلیارد دلاری دولت از کشورهای خارجی برای احیای دریاچه ارومیه خبر داد.
فرهاد سرخوش با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ‌گونه کمک ارزی به ستاد احیای دریاچه ارومیه انجام نشده است، اظهار کرد: در این رابطه تنها کشور ژاپن آن‌هم به طور غیرمستقیم به انجام مطالعات سازمان‌های بین‌المللی مثل فائو و جایکا کمک کرده است.

وی تصریح کرد: پس این کمک‌ها صرفا برای مطالعه بوده و برای پروژه‌های اجرایی ستاد احیای دریاچه ارومیه در ایران، هیچ کمکی از سوی این کشور یا سایر کشورها نشده است.

مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دولت برای تسریع در پروژه‌های عقب افتاده ستاد احیای دریاچه ارومیه تاکید داشته است افزود: در این زمینه مبلغ سه میلیارد دلار ارز از کشورهای خارجی کمک خواسته است.

وی بیان کرد: بنابراین چند کشور نیز در این رابطه اعلام آمادگی کرده‌اند به شرطی که از بازگشت سرمایه خود اطمینان یابند./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcg7t93.ak9yz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما