تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۰
کد مطلب : 69395
در حالی که جمعیت روبه افزایش، بارش‌ها روبه کاهش و سرزمین رو به گرمتر شدن پیش می‌رود مسلما تامین آب شرب بدون تغییر در شیوه مصرف میسر نیست.
تامین آب شرب با مشکل رو به رو است
به گزارش زیست آنلاین، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، «رضا اردکانیان» با بیان اینکه در چنین شرایطی می بایست بازنگری‌های جدی در مصرف این مایع حیاتی صورت گیرد، افزود: ما در عین حال که در پی طرح‌های جدید تامین آب هستیم ولی باید پرونده مصرف این مایع حیاتی را باز و مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کنیم.
اردکانیان اولویت وزارت نیرو را تامین آب شرب دانست و تصریح کرد: خط قرمز این وزارتخانه کیفیت این مایع حیاتی است و نباید امسال مشکلی برای سلامتی مردم سه استان منتفع از این حوضه آبریز (اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد) به جهت کیفیت آب پیش آید.
وزیر نیرو ادامه داد: خوشبختانه ما اکنون به یک سطح خوبی از مفاهمه بر سر اینکه امسال در شرایط اضطراری در بخش آب به سر می‌بریم، رسیده‌ایم که این امر ناشی از جلسات و پیگیری‌های مستمر کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در سطح استان و کشور بوده است.
پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی زاینده رود با حضور استانداران اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، معاونان و مدیران وزارتخانه‌های نیرو، جهادکشاورزی و صنعت و نمایندگان بخش کشاورزی در محل وزارت نیرو برگزار شد و تصمیمات این جلسه برای مشکلات آبی این سه استان به منظور تصویب به جلسه فردای کارگروه ملی سازگاری با کم آبی ارجاع شد./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcbsfb0.rhb99piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما