تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : 69355
زیست آنلاین: شرکت های معتبر، در نظر دارند، تا سال ۲۰۲۰  از مواد ۱۰۰ در درصد قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد، برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند.
اهداف جدید سبز موجب تغییر بسته بندی محصولات می شود
به گزارش زیست آنلاین، شرکت های تجاری مهم و صاحبان برند ها و مارک های خانگی Ariel، Oral-B و Gillette مجموعه ای از وعده های پایدار جدید ارائه داده اند و بیان کردند این اهداف تا سال ۲۰۳۰ اجرا خواهد شد.
یکی از بزرگترین شرکتهای کالاهای مصرفی در جهان (FMCG)، وعده داده است که به طور اساسی، پسماندهای بسته بندی خود را کاهش داده و به عنوان بخشی از یک استراتژی پایدار، تا سال ۲۰۳۰ منابع تولید خود را با منابع تجدیدپذیر، جایگزین خواهد نمود.
این اهداف جدید که  تحت عنوان امیدهای ۲۰۳۰ نام گذاری شده اند، عبارتند از کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از منابع تولیدی، استفاده از منابع انرژی سبز برای تامین انرژی مورد نیاز و صرفه جویی در حداقل پنج میلیارد لیتر از منابع آب.
این شرکت ها  همچنین متعهد شدند که در راستای بهبود بسته بندی  محصولات خود نیز اقدام نمایند و در نظر دارند، تا سال ۲۰۲۰   از مواد ۱۰۰ در درصد قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد، برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند. این ایده در سال گذشته به منظور افزایش استفاده از پلاستیک بازیافتی آغاز شد و تا به امروز، شرکت برند P & G نمونه هایی از بطری های شامپو خود را با پلاستیک کاملا بازیافت شونده ارائه داده است. 
 David Taylor مدیر عامل شرک P & G   می گوید: "ما اعتقاد داریم، یک نیروی خوب و روبه رشد می تواند با رویکردی دقیق تر موجب لذت و رضایت مصرف کنندگان باشد و در چارچوب حفظ شرایط زیست محیطی قدم بردارد.
مصرف کنندگان نیز پذیرفته اند که  مارک های مورد اعتماد خود را برای ارائه عملکرد برتر و همچنین کمک به حل برخی از پیچیده ترین چالش های محیط زیستی مورد حمایت قرار بدهند.
دسترسی جهانی ما، یک مزیت مهم به حساب می آید و ما این افتخار را داریم که با پشتیبانی  پنج میلیارد مشتری، نوآوری های منحصر به فردی برای دستیابی به یک تغییر مثبت ایجاد نماییم./ منبع: businessgreen

https://zistonline.com/vdchmxn-.23nwmdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما