تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 69344
زیست آنلاین: Douglas Ellis یک مرد بسیار خلاق جامائیکایی، با استفاده از منابع مختلف،  انرژی تجدید پذیر تولید  می کند.
تولید انرژی تجدید پذیر توسط یک مرد خلاق اهل جامائیکا 
به گزارش زیست آنلاین، Douglas Ellis، یک مرد مذهبی بسیار خلاق اهل جامائیکا، به تازگی یک ژنراتور انرژی تجدید پذیر با استفاده از اقلام موجود در اطراف خانه خود، تولید کرد.
این ژنراتور از اقلام قدیمی مانند باتری خودرو، یک واحد پردازش کامپیوتری، یک آهنربا، آب و حتی ظروف پلاستیکی ساخته شده است.
او معتقد است که منابع مختلف موجود در طبیعت برای ساخت این ژنراتور بسیار الهام بخش بوده است واین ژنراتور به منابع مختلفی از جمله میدان مغناطیسی، باتری، آب، باد و انرژی خورشیدی حساس است.
او با اشاره به ناحیه شمال و شرق ناحیه جامائیکا، گفت تقسیم خورشید و باران در این مناطق به شکل مناسب و منظم نیست و بنابراین، سیستمی مورد نیاز است که علاوه بر جذب انرژی خورشیدی، بتواند در زمان بارندگی نیز، انرژی حاصل از ظربه های وارد شده از پالس های باران را دریافت نماید.
Ellis، که از پانل های خورشیدی در خانه اش نیز استفاده می کند، گفت که او همچنین سیستم بارگیری باران را به پانل ها متصل کرده است. و بیان کرد که او معتقد است که نوآوری اش می تواند حتی شرکت های بزرگ مانند  Jamaica را نیز پشتیبانی کند.
او افزود که ژنراتورش دارای یک سیستم قابل شارژ نیز می باشد، که این ویژگی اجازه می دهد تا در هنگام استفاده نیز انرژی ذخیره شود.
   او توضیح داد از آنجایی که اغلب ژنراتورها معمولا مونوکسید کربن را دفع می کنند، نمی توانند در داخل خانه استفاده شوند، اما به دلیل اینکه منابع تولید شده برای تولید انرژی الکتریکی دراین ژنراتور، متفاوت است، در خانه ها نیز قابل استفاده است.
او افزود بسیاری از منابع به آسانی د اختیار ما قرار دارند، برای مثال لامپ های الکتریکی، به اندازه ای قدرتمند است که می توانند به طور مستقیم، ۲۲۰ ولت ذخیره انرژی در این ژنراتور را تامین کند، این ژنراتور همچنین می تواند با استفاده از برق منظم نیز شارژ شود. 
او اظهار کرد که مایل به گسترش و تولید ژنراتورهای بیشتری است، اما به دلیل کمبود منابع مالی، قادر به انجام آن نیست.
Ellis خاطر نشان کرد که ، او می خواهد این ژنراتور را به صورت کلی در اختیار عموم قرار دهد و علاوه بر این، قصد دارد یک روبات بسازد که به عنوان یک آشکارساز آتش و دود در آتش نشانی استفاده می شود. / منبع: jamaicaobserver

https://zistonline.com/vdcfjmdv.w6d1jagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما