تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 69317
زیست آنلاین: در حال حاضر، هند به عنوان یکی از مهم ترین کشورها در بحث تولید انرژی باد به شمار می رود، بر اساس گزارشات شورای جهانی انرژی، این کشور بعد از چین، آمریکا و آلمان به عنوان چهارمین کشور تولید کننده باد به شمار می آید.
5 هزار مگاوات تولید انرژی بادی در هند
به گزارش زیست آنلاین، شرکت زیمنس، (یک شرکت تولید انرژی های تجدید پذیر است که عمدتا در ساخت توربین های باد و ساخت مزارع باد کار می کند).در این هفته اعلام کرد که با تامین ۵،۰۰۰ مگاوات انرژی بادی که به شبکه های هند وصل شده است، به عنوان دومین تولید کننده بزرگ در هند شناخته می شود.
در حال حاضر، هند به عنوان یکی از مهم ترین کشورها در بحث تولید انرژی باد به شمار می رود، بر اساس گزارشات شورای جهانی انرژی، این کشور بعد از چین، آمریکا و آلمان به عنوان چهارمین کشور تولید کننده باد که دارای ظرفیت و زیرساخت های مناسب انرژی های تجدید پذیر نیز هست، در بین جهانیان شناخته شده است. این در حالی است که بنا به آمار بانک جهانی یک چهارم مردم به ویژه در مناطق روستایی به برق دسترسی ندارند.

Markus Tacke مدیرعامل شرکت انرژی های تجدید پذیر زیمنس، روز پنج شنبه اعلام کرد این شرکت از ابتدای ورود به بازار تولید انرژی بادی در سال ۲۰۰۹، نزدیک به ۵،۰۰۰ مگاوات برق را به شبکه هند متصل کرده است و از آن پس، شرکت زیمنس بر اساس ظرفیت نصب شده، دومین تولید کننده تجهیزات اصلی انرژی باد و رهبر بازار این انرژی در سه سال گذشته بوده است.
وی افزود: به طور خاص،  حضور صنعتی قوی این شرکت، در سرتاسر کشور و در مناطق، Andra Pradesh و Gujarat ، کارخانه نیروی دریایی Chennai, Tamil Nadu و یک مرکز تعمیر در سرخ هیلز Chennai Tamil Nadu  دلگرمی شدیدی برای ما ایجاد کرده است.
 هند در طول سال ها، رشد افزایشی داشته و بر این اساس هندوستان یک بازار کلیدی برای ما به شمار می رود، این موضوع برای سال های آینده نیز ادامه خواهد یافت. 
Tacke ادامه داد، در حال حاضر، بازار جهانی باد در حال تغییر است و نقطه عطف این تغییر، در هند اتفاق می افتد.
Ramesh Kymal, ، مدیر عامل شركت Siemens Gamesa Onshore نیز در این خصوص بیان کرد: با یک سناریوی بازار پویا مانند شرکت ما، فناوری های جدید و محصولاتی را كه به طور خاص برای شرایط باد و شرایط بازار هند طراحی شده است، معرفی خواهد شد. در واقع ما همواره در تلاش هستیم تا ارزش بیشتری را برای مشتریانمان به ارمغان آوریم./ منبع: cleantechnica

https://zistonline.com/vdcfemdv.w6d1yagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما