تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۰
کد مطلب : 69233
از آنجایی که ١٧ هزار واحد صنعتی در استان وجود دارد، باید با افزایش سطح آگاهی برای افزایش تولید داخلی تلاش کنیم.
وجود ۱۷ هزار واحد صنعتی در تهران
به گزارش زیست آنلاین، محمدحسین مقیمی در جمع معاونان استانداری تهران اظهار کرد: طی سال جدید با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال‌های اخیر، برنامه‌ریزی‌ها در استان تهران جدی‌تر است و با شرایط خاصی در ذخایر آبی مواجه هستیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به  "حمایت از کالای ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در سال های اخیر اهمیت یافته است و امسال نیز با حمایت از کالای ایرانی پاسخ تصمیمات دشمنان را به درستی خواهیم داد.

استاندار تهران ادامه داد:  وجود ١٧ هزار واحد صنعتی در استان نقش تعیین کننده‌ای دارد و امسال باید با افزایش سطح آگاهی برای افزایش تولید داخلی تلاش کنیم و هر اقدامی در استان تهران الگوی سایر استانها است.

مقیمی با اشاره به اینکه تعدادی از کارخانجات در استان تهران با ظرفیت پایین تولید می کنند، تصریح کرد: در سال جدید باید با برنامه‌ریزی کارخانجات را با رفع موانع به رونق برسانیم.

وی اظهار کرد: مدیران استان باید توجه کافی به مسائل اقتصادی داشته باشند و مشکلات تولید با تصمیم سازی، تصمیم گیری، همت و کار جدی حل می‌شود.

استاندار تهران ادامه داد: در سال جدید باید همه تلاشها معطوف به رفع کمبودها در استان تهران شود و با افزایش کیفیت کالاها و کاهش قیمت تمام شده ، تولید بهبود یابد.

مقیمی با بیان اینکه افزایش بهره وری یکی از اقدامات مهم برای بالا بردن تولید است، گفت: اگر کار مردم را به موقع انجام دهیم بهره وری بالا می‌رود و ٢.٥ درصد از ٨ درصد رشد اقتصادی در برنامه، از طریق بهره وری محقق می‌شود.

وی افزود: برای تحقق این شعار لازم است به ذائقه مردم در خرید کالاها احترام گذاشت و با افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل سطح رضایت مشتریان را بالا برد.

استاندار تهران، نقش استانداری تهران، فرمانداریها و بخشداریها را در افزایش بهره وری و توجه به تولید داخلی مهم دانست و تأکید کرد: با بهره مندی از امکانات و نیروی انسانی ارزشمند در استان تهران تلاش کنیم سرمایه‌ها در جهت بهره وری به کار گرفته شود./ منبع: تسنیم

https://zistonline.com/vdcc1iqe.2bqo18laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما