تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 69209
زیست آنلاین: بیمارستان ها نیز می توانند، انرژی مورد نیاز تولیدات و دستگاه های خود را از منابع پاک تامین کنند.
بخش بهداشت و درمان باید در مسیر  تکنولوژی های تجدید پذیر قرار گیرد
به گزارش زیست آنلاین، امروزه بیشتر شرکت ها و کمپانی ها در تلاش هستند تا سهم بیشتری از انرژی های تجدید پذیر را به خود اختصاص دهند و سالانه قدم های گسترده تری را در این راستا بر می دارند.
Danny Kennedy، مدیر عامل صندوق انرژی پاک کالیفرنیا، اظهار کرد: بخش ها و تولیدات بهداشتی، قدم بعدی خواهند بود. بیمارستان ها باید انرژی مورد نیاز تولیدات و دستگاه های خود را از منابع پاک تامین کنند. در حال حاضر، ایالات متحده آمریکا قصد دارد به این سمت و سو حرکت کند، اگرچه این اقدامات به اندازه کافی سریع نیست. 
امروزه صنعت پزشکی، یکی از بزرگ ترین بخش های صنعت را در بر می گیرد و  هزینه های هنگفتی را به خود اختصاص داده است، نیازهای روزانه مشتریان و انتشار کربن از دیگر پیامد های مهم این صنعت می باشند.
در سال ۲۰۱۶، هزینه های مربوط به بخش مراقبت های بهداشتی در کالیفرنیا ۱۳ درصد از تولید ناخالص ملی کشور بود که در سال گذشته این میزان افزایش نیز داشته است و لازم به ذکر است که این عدد بزرگتر از کل اقتصاد اورگان می باشد. 
علاوه بر آن، ۱۰ درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای در سطح ملی، به مراقبت های بهداشتی اختصاص یافته است. 
از طرف دیگر، سیستم های روشنایی، حرارتی گرمایشی و خنک کننده موجود در بیمارستان ها نیز به  منبع عظیمی از انرژی احتیاج دارند، سیستم تهویه هوا به تنهایی، معمولا دو سوم یا حتی سه چهارم از مصرف انرژی بیمارستان ها را در بر می گیرد.
در نتیجه قدم نهادن مراکز درمانی و بیمارستان ها در بخش انرژی های پاک، می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای در ارتقاء کیفیت شرایط زیست محیطی داشته باشد.
مرکز بهداشتی ، کالیفرنیا، یک پروژه آزمایشی برای کنترل پیشرفته تهویه هوشند هوا، طراحی کرده است، این سیستم کنترل هوشمند تهویه هوا می تواند در حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد از تولیدات انرژی را کاهش دهد./ منبع: greenbiz

https://zistonline.com/vdcf10dv.w6d1xagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما