تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 69155
زیست آنلاین: پیشرفت های  زیست محیطی خود به خود اتفاق نمی افتد، در حقیقت این موج های نوآورانه  با الهام از رهبران و اقدامات راه اندازی می شود.
نوآوری های زیست محیطی تغییر دهنده  کسب و کارها
به گزارش زیست آنلاین، دولت آمریکا، با ایجاد برنامه هایی از محیط زیست محافظت می کند که در غیر این صورت می توانستند در طول دهه ها برای سلامت انسان ها آسیب رسان باشند، این برنامه های حفاظتی، به طور فزاینده ای مسیر را به آینده ای روشن هدایت می کنند، که در نتیجه، موجب بهره وری بهتر و رونق بیشتر در اقتصاد کره زمین می شوند و بر روی کسب و کار ها نیز تاثیر گذار می باشند.
 مسیر پیشبردی اول، شامل اهداف بلندپروازانه ای است و عموم مردم را شامل می شود، برای مثال، بیش از ۳۴۰ شرکت، تمایل به انجام اقدامات مبتنی بر علم دارند  و درحال حاضر ۹۰ مورد از آنها به این اهداف دسترسی پیدا کرده اند.
این اهداف جداگانه به طور کلی حلقه هایی از یک زنجیر را تشکیل می دهند، به طوری که همکاری اعضا دارای تاثیرات مثبت بسزایی بوده و موجب دستیابی به حد اکثر بهره وری خواهد شد، برای مثال،  پروژه Gigaton، یک مثال بسیار مهم است که به شکل فزاینده ای از انتشار یک میلیارد تن گازهای مخرب محیط زیست جلوگیری کرد و با سیاست های هوشمندانه از منابع آب و هوا و انرژی محافظت نمود.
در واقع، چارچوب پایداری جدید BSR، توصیه می کند که شرکت ها، اهداف پایداری سازگار را در اولویت استراتژی های کسب و کار انعطاف پذیر خود قرار دهند.
گزارش GreenBiz&#۳۹;s State of Green Business در سال ۲۰۱۸ از این اصل و دیگر الزامات مورد استفاده در جهت  رهبری پایداری پشتیبانی می کند و اظهار دارد که کسب و کار ها باید پیشرفت کرده و ، تاثیرات خود در جهت بهبود اهداف را توسعه دهند.
بنابراین اهداف و شرایطی که شرکت ها باید دنبال کنند، دارای چند قواعد کلی است، برای مثال، باید تا جایی که ممکن است از فن آوری هایی با حداقل میزان تولید کربن استفاده شود، بازار سوخت های پایدار و وسایل نقلیه الکتریکی را رشد داده شود و اقدامات پیشگیرانه برای نابودی جنگل ها تا سال ۲۰۲۰ در دستور کار قرار گرفته شود. 
امروزه، ما در معرض یک موج جدید از پیشرفت های زیست محیطی قرار داریم که این موضوع، انقلابی در حفاظت از محیط زیست و حمایت از فن آوری های جدید را به وجود آورده است و به مردم توانایی درک مشکلات و برآورد برخی راه حل های را ارائه کرده است، در این راستا، شرکت های پیشرو و سرمایه گذاران نیز نقش مهمی ایفا می کنند و به تاثیر تاثیر این موج کمک می کنند.
اما نکته مهم آن است که، این پیشرفت های  زیست محیطی خود به خود اتفاق نمی افتد، در حقیقت این موج های نوآورانه  با الهام از رهبران و اقدامات راه اندازی می شود، برای مثال، آقای  Teddy Roosevelt و  John Muir جنبش حفاظتی مدرن را راه اندازی کردند که اقدامات آن ها دفاع محیط زیست و پارک های ملی ما را ایجاد کرد و از زمین های ما محافظت نمود./ منبع: forbes 

https://zistonline.com/vdcftydv.w6d1tagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما