تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب : 68933
وزیر نیرو گفت: با توجه به اندوخته‌ای که در این صنعت هست باید از این امتیاز استفاده کنیم تا نه تنها در جهت حل و فصل پایدار چالش‌های آب و برق کشور، بلکه برای سایر سازمان‌های دولتی نیزنمونه باشیم.
باید برای سازمان های دیگر الگو باشیم
به گزارش زیست آنلاین، رضا اردکانیان با  تشکر از قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خاطر موضوع بودجه سال ۹۷، اظهار داشت: آنچه که از مجلس دریافت کردیم و امیدواریم با تأیید شورای نگهبان نیز مواجه باشد به لحاظ رقم چیزی حدود ۲۰ درصد بیش از آن چیزی بود که به مجلس پیشنهاد شد و این در شرایط فعلی کشور پیشرفت بسیار چشمگیر و قابل تقدیری به همراه خواهد داشت؛ به لحاظ راهبردی و راهکاری نیز به مراتب بیش از این اعداد و ارقام است و مکانیزم‌هایی که شما تأیید کرده‌اید گشایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت تا این مسیر قابل ادامه باشد.

وزیر نیرو ضمن تاکید بر نقش مؤثر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات صنعت آب و برق اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی فارغ از سلایق و گروه بندی‌های سیاسی، بخش قابل توجهی از راه‌حل‌های ما برای حل مشکلات مربوط به آب و برق کشور هستند.

وی با بیان اینکه نظام آموزش عالی کشور با مشکلات جدی مواجه است، گفت: خانواده‌های ایرانی معمولاً انتظار دارند که فرزندانشان در رشته‌های دکتری و مهندسی تحصیل کنند و کمتر به سایر رشته‌ها می‌پردازند، زیرا شاخه‌های علوم اجتماعی ضعیف است و برخی مشکلات اقتصادی ما ریشه در همین ضعف‌ها دارد.

رضا اردکانیان با اشاره به این مطلب که به رغم این ضعف کلی، وزارت نیرو از جمله دستگاه‌هایی است که بیشترین بهره مندی را از نقص فرهنگی در برخورد با آموزش عالی برده است گفت: بهترین نیرو‌های تخصصی کشور در این وزارتخانه و شرکت‌های زیرمجموعه آن حضور دارند.

وی افزود: با توجه به اندوخته‌ای که در این صنعت هست باید از این امتیاز استفاده کنیم تا نه تنها در جهت حل و فصل پایدار چالش‌های آب و برق کشور، بلکه برای سایر سازمان‌های دولتی نیزنمونه باشیم./ منبع:  برق نیوز

https://zistonline.com/vdcip3aq.t1avp2bcct.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما