تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 68922
فرشته شنگلی دانش آموخته محیط زیست، عضو هیات مدیره انجمن ملی دانش آموختگان محیط زیست و فعال محیط زیستی سازمان های مردم نهاد بیان داشت که محیط زیست امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند حفاظت و حمایت است.از این رو برای مطرح شدن ایران عزیزمان از نظر محیط زیست در سطح جهانی باید آموزش و فرهنگسازی در بین مردم بالاخص از پایه و کودکان صورت گیرد.زیرا کودکان این مرز و بوم نسل آینده و حافظان و حامیان محیط زیست آینده کشور عزیزمان خواهند بود
 مهد کودک و پیش دبستانی با رویکرد محیط زیستی
به گزارش زیست آنلاین، این فعال محیط زیست برای تحقق این هدف مطرح شده گامی برداشته و از راه فرهنگسازی عمومی در جامعه برای ترغیب و ترویج محیط زیست اقدام نموده است.

وی اولین مهدکودک و پیش دبستانی با رویکرد محیط زیستی کشور به نام “نگاه نو” را در استان گیلان شهر لاهیجان از سال ۱۳۹۵تاسیس و مدیریت نموده است.

مهدکودک و پیش دبستانی “نگاه نو” با استفاده از کاردستیهای ساخته شده با مواد بازیافتی تزیین شده است. آموزش مفاهیم ومسائل محیط زیستی در این مکان با روش هایی نظیر نمایش عروسکی، نمایش انیمیشن، کارگاه های ساخت کاردستی با مواد بازیافتی، سطل های تفکیک زباله، کاشت دانه گیاهان، گل و نهال، کتابخوانی و قصه گویی، سرودخوانی و شعرخوانی،جمع آوری درب بطری و تفکیک رنگ درب بطری، برگزاری مسابقات محیط زیستی و بازیهای محیط زیستی، آزمایشات و. ..صورت می گیرد./ منبع: پایگاه خبری محیط بان دماوند(DEWNA)

https://zistonline.com/vdcgxy93.ak97x4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما